اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی کاشان:

«راهبردهای رهبری» در کاشان منتشر می‌شود

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان از انتشار مجموعه «راهبردهای رهبری» توسط این سازمان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

«راهبردهای رهبری» در کاشان منتشر می‌شود

مهدی نادعلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان با اشاره به دغدغه‌های فرهنگی مقام معظم رهبری اظهار داشت: در راستای تحقق منویات معظم‌له در نظر داریم تا مجموعه‌ای از فرمایشات و دغدغه‌های رهبری در مقوله فرهنگ، گردآوری و به چاپ برسد تا به عنوان منشور و چراغ راه در اختیار مراکز و ارگان‌ها و متولیان فرهنگی این شهرستان قرار بگیرد.

وی، ایجاد انسجام و هماهنگی بین برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی شهرستان کاشان و جهت‌دهی به آنها در راستای تحقق دستورات مقام معظم رهبری در این زمینه را از اهداف گردآوری و چاپ کتابچه راهبردهای رهبری عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به سال «فرهنگ، اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی» پیشنهاد کرد: کمیته کارشناسی با حضور نخبگان و کارشناسان فرهنگی شهرستان در ابتدای سال جاری به منظور تحقق شعار امسال به ویژه در بخش فرهنگ تشکیل گردد.

به گفته وی بر اساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی، باید مهندسی فرهنگی را به عنوان راهبرد ملی و سند بالادستی برای توسعه و تعالی فرهنگ، در سطح شهرستان پیگیری و عملیاتی سازیم.

نادعلی تعمیق باورها و اعتقادات و ارزش‌های اصیل اسلامی را لازمه و نخستین مرحله در استقرار و توسعه فرهنگ ناب تشیع در جامعه ذکر و عنوان کرد: تعالی فرهنگ کشور در راستای تحقق شعار امسال مستلزم همصدایی و هماهنگی دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط در ایجاد بستر و زمینه‌های مورد نیاز است.

وی با اشاره به سخنان بنیانگذار جمهوری اسلامی در زمینه نقش و اهمیت فرهنگ خاطرنشان کرد: برای تحقق چشم‌انداز و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف ابتدا باید از مقوله فرهنگ شروع شود.

نادعلی اقتصاد مقاومتی را از دیگر خواسته‌های مقام عظمای ولایت دانست و تأکید کرد: تحقق این امر نیز مستلزم انجام فعالیت‌های فرهنگی برای نهادینه کردن آن در جامعه است و تا زمانی که فرهنگسازی در این زمینه صورت نپذیرد نمی‌توان شاهد دستاوردهای اقتصاد مقاومتی در جامعه بود.

وی بیان داشت: نامگذاری سال‌های اخیر توسط مقام معظم رهبری بیانگر دغدغه‌های فرهنگی و اقتصادی معظم‌له دارد و برای تحقق منویات ایشان عزم و اراده مسئولان و مردم و یکدلی بین آنها را می‌طلبد.

انتهای پیام/2406/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول