اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان:

رای مردم در 12 فروردین توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد

امام جمعه موقت زنجان گفت: انتخابات 12 فروردین و رای اکثریت مردم به نظام جمهوری اسلامی توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

رای مردم در 12 فروردین توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد

حجت‌الاسلام میر یعقوب موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات 12 فروردین نشان احساس وظیفه مردم نسبت به نظام جمهوری بوده است.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه مردم در این انتخابات حمایت خود را از حکومت نشان دادند، اعلام کرد: رای بیش از 98 درصدی مردم به جمهوری اسلامی جایی برای سخنان گزاف دشمنان نگذاشت.

این مسئول با اشاره به اینکه مردم با وقوع انقلاب اسلامی به استقلال و آزادی دست یافتند، خاطرنشان کرد: مردم در روز 12 فروردین نشان دادند که پشتیبان این نظام خواهند بود.

وی انقلاب ایران را تنها یک انقلاب مختص کشور ایران ندانست و عنوان کرد: همه مستضعفین با این انقلاب جرات و جسارت پیدا کردند تا از حقوق ضایع شده خود را دفاع کنند.

موسوی برگزاری همه‌‌پرسی در آغاز انقلاب را نشان از دموکراسی و آزاداندیشی خواند و تاکید کرد: در طول تاریخ کمتر حکومتی را می‌توان مشاهده کرد که از این میزان حمایت مردم برخوردار شده باشد.

امام جمعه موقت زنجان از مردم خواست همچنان پشتیبان این دولت باشند و عنوان کرد: باید برای ثبات این نظام همه تلاش خود را انجام دهیم.

این مسئول نقش جوانان را در حفظ و نگهداری ارزش‌های انقلاب موثر اعلام و بیان داشت: باید رابطه بین جوانان و نظام را عمیق‌تر کنیم.

انتهای پیام/73009/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول