اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قم:

شهرک معارفی الگویی مناسب و موفق در عرصه فرهنگ است

فرماندار قم گفت:‌ مجموعه شهرک معارفی می‌تواند الگوی موفق فرهنگی برای سایر شهرهای کشور باشد که با کمترین هزینه و امکانات با تکیه بر خلاقیت، فکر و ایده‌های جدید ایجاد شده است.

شهرک معارفی الگویی مناسب و موفق در عرصه فرهنگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، اسماعیل زارعی کوشا در بازدید از شهرک معارفی‌، گفت: بنده از نمایشگا‌ه‌های متعددی بازدید کردم در حالی که همانند این شهرک از ابتکار و نوآوری برخوردار نبودند.

وی ادامه داد: شهرک معارفی حاصل تلاش مجموعه‌ای موفق و برخوردار از خلاقیت، تفکر، تنوع و ابتکارهای جدیدی است که در قالب بازی و سرگرمی معارف و آموزه‌های دینی را به اقشار مختلف مردم ارائه می‌کند.

فرماندار قم با بیان اینکه شهرک معارفی به بهترین نحو برنامه‌های خود را اجرا می‌کند، اظهار داشت: در این شهرک آموزه‌های دینی در قالب بازی و سرگرمی و به صورت کاملا جذاب به مخاطبان منتقل می‌شود که تمام گروه‌های سنی و خانواده‌ها می‌توانند از برنامه‌های ارائه شده در این شهرک بهره ببرند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین امتیازات و ویژگی‌های این شهرک حضور بیش از 100 نفر از طلاب و روحانیون خوش فکر به عنوان مجریان برنامه هستند که با خانواده‌ها، نوجوانان و جوانان ارتباط نزدیکی برقرار می‌کنند.

زارعی کوشا شهرک معارفی را الگویی مناسب و موفق در عرصه فرهنگ دانست و خاطرنشان کرد: مجموعه شهرک معارفی می‌تواند الگوی موفق فرهنگی برای سایر شهرهای کشور باشد که با کمترین هزینه و امکانات با تکیه بر خلاقیت، فکر و ایده‌های جدید ایجاد شده است.

وی تأکید کرد: شهرک معارفی می‌تواند یک جریان مناسب در زمینه‌های فرهنگی در سطح کشور ایجاد کرده و گسترش پیدا کند.

انتهای پیام/2258/خ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول