اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یازدهمین روز از فصل بهار

برف و کولاک همچنان در خلخال جولان می‌دهند

در یازدهمین روز از فصل بهار برف و کولاک همچنان در خلخال حکم‌فرمایی می‌کند.

برف و کولاک همچنان در خلخال جولان می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در یازدهمین روز از بهار شهر خلخال همچنان شاهد بهاری زمستانی است بارش برف که از عصر یکشنبه در خلخال آغاز شده همچنان در شهرستان خلخال کولاک ادامه دارد و امدادگران و راهداران بیش از 250 خودروی گرفتار در برف و کولاک را نجات داده اند.

کولاک در شب گذشته به اوج خود رسید و مسافران نوروزی در مسیر تردد از خلخال به سایر نقاط کشور و مرکز استان و استان‌های همجوار در گردنه الماس و محور پونل غافلگیر کرد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، خودروهای عبوری و مسافرین نوروزی در مصاحبه خود ضمن ابراز خوشحالی از این وضعیت گفتند که اصلا خیال نمی‌کردند که در عید نوروز این وضعیت پیش بیاید.

بعضی از مسافرین از خدمات اداره راه و شهرسازی و راهداران و امدادگران تقدیر کردند. در طول 24 ساعت شب گذشته تاکنون بیش از 300 خودرو در محور پونل به خلخال و بالعکس و در محور خلخال به اسالم و بالعکس گرفتار برف و کولاک شدند.

محمد قربانی رئیس اداره راه و شهرسازی خلخال در بازدید از محور‌های ارتباطی خلخال گفت: برفروبی و نمک‌پاشی محورها و تیغه‌زنی در محور خلخال به اسالم، خلخال به پونل و خلخال به هشتجین و خروجی به طرف اردبیل ادامه دارد و راهداران با خودروهای سنگین در خدمت مسافران نوروزی گرفتار در مسیر هستند.

عبدالرزاق بابایی رئیس جمعیت هلال احمر خلخال نیز لحظاتی پیش در بازدید از محور‌های مواصلاتی و نحوه خدمات‌رسانی به مسافران گفت: پایگاه امداد نجات جمعیت هلال احمر در گردنه الماس با ست امداد نجات آماده در خدمت مسافران نوروزی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بارش برف به صورت کولاک در شهرستان خلخال ادامه و نسبت دید به لحاظ کولاک به کمتر از 50 متر رسیده است. در حال حاضر همین وضعیت در محور خلخال به اسالم وجود دارد و پلیس راه از تردد خودروهای بدون زنجیر در خروجی خلخال به طرف گیلان جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/62008/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول