اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

راوی دوران دفاع مقدس:

نسل جوان شهدا را سرمشق خود قرار دهند

راوی دوران دفاع مقدس گفت: نسل جوان و آحاد جامعه باید شهدا را سرمشق خود قرار دهند.

نسل جوان شهدا را سرمشق خود قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، اسدالله چوبین صبح امروز در جمع کاروانیان راهیان نور استان سمنان ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تبریک سال نو و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: غرق شدن حدود 400 نفر از نیروهای تیپ امام حسین (ع) در رودخانه دویرج در منطقه شرهانی برجسته‏ترین و نخستین حادثه در این منطقه محسوب می‏شود.

وی افزود: رودخانه دو برج در هفت کیلومتری شرهانی قرار دارد و این رودخانه به عرض بیش از 10 متر به وسیله باران‌های فصلی چند برابر شده است و شرهانی در حقیقت دشت شقایق‌هاست.

راوی منطقه دهلران بیان کرد: عملیات محرم، والفجر مقدماتی و والفجر یک از جمله عملیات‏هایی بود که در این منطقه به وقوع پیوست.

چوبین گفت: شرهانی در 65 کیلومتری شهرستان دهلران واقع شده و این منطقه به عنوان دشت باز دارای ارتفاعاتی به نام‌های حمرین و زبیدات است.

راوی دوران دفاع مقدس، هدف از ایجاد کانال دویرج را انسداد و تأخیر در حرکت نیروهای لشکر اسلام و انتقال خاک حفاری شده این کانال به نقاط نامعلوم و وجود انواع مین و سیم خاردارها عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: نسل جوان و آحاد جامعه باید شهدا را سرمشق خود قرار دهند؛ چرا که آنان از ارزش‌های نظام و آرمان‏های نظام و انقلاب دفاع کردند و باعث عزت و غرور ایرانی مسلمان و انقلابی شدند.

انتهای پیام/74007/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول