اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان مطرح کرد

بودجه راهیان نور در پیچ و خم حب و بغض برخی دولت‌مردان

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: تأمین بودجه اردوهای فرهنگی راهیان نور متأسفانه با حب و بغض برخی مسئولان و دولت‌مردان مواجه شده است.

بودجه راهیان نور در پیچ و خم حب و بغض برخی دولت‌مردان

سردار علی استادحسینی امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان با محوریت ضرورت برگزاری اردوهای راهیان نور بیان کرد: راهیان نور یکی از معجزات شهدای انقلاب و نظام است.

وی افزود: راهیان نور انتخابی صحیح از طرف آن دسته از مردمی است که به جای گشت و گذار در طبیعت و جاهای دیدنی و پرزرق و برق دیگر در جای جای ایران، سرزمینی از جنس نور را برای گذراندن اوقات فراغت و تعطیلات نوروز خود انتخاب کرده‏اند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه زنده نگه‏ داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: ما موظف به پاسداشت ارزش‏ها و آرمان‏های شهدا و جانبازان در هشت سال دفاع مقدس هستیم و باید یاد کسانی را که مردانه ایستادند و از کشور دفاع کردند، زنده نگه داریم.

استادحسینی با اشاره به نامگذاری هوشمندانه سال 93 توسط مقام معظم رهبری با عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» هم‌چون سال‌های اخیر اظهار کرد: تأکید مقام معظم رهبری بر مسئله فرهنگ نشان‌دهنده اهمیت و ضرورت توجه بیش از پیش مسئولان به این امر خطیر در جامعه است.

وی افزود: دشمنان، سربازان خود را بر پشت بام‏ خانه‏های ما پیاده کرده‌اند و باید متوجه باشیم و به خطر تهاجم فرهنگی دشمن دقت کنیم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: اردوهای راهیان نور یکی از مواردی است که می‏توان به وسیله آن فرهنگ ناب اسلامی را برابر تهاجم نرم دشمنان زنده و پا بر جا نگه داشت.

استادحسینی تصریح کرد: دشمنان، فرهنگ ناب اسلامی را مورد هجوم خویش قرار داده‏اند و در این مسیر از تمام توانشان بهره می‏برند.

وی با تأکید بر اینکه امروز یکی از وظایف خطیر ما نشر ارزش‏های دفاع مقدس و فرهنگ ناب محمدی (ص) در جامعه است، گفت: باید اردوهای راهیان نور که برکت انقلاب و نظام است، بیشتر مورد عنایت دولت‌مردان و مسئولان قرار گیرد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: متأسفانه امسال با کاهش بودجه و تأمین اعتبارات اردوهای راهیان نور از جانب برخی دولت‌مردان مواجه شدیم و به این افراد می‏گوییم که باید از این کار خود توبه کنید.

استادحسینی حضور چند روز گذشته مقام معظم رهبری در منطقه عملیاتی جنوب کشور را نشان‌دهنده لزوم تداوم برگزاری اردوهای راهیان نور و اهمیت و ضرورت توجه مسئولان نسبت به این اردوها اعلام کرد.

وی خطاب به مسئولان و برخی از دولت‌مردان گفت: راهیان نور باید ادامه یابد تا جامعه از گزند خطرات مصون بماند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در ادامه بر لزوم ترویج سبک زندگی شهدا و الگوپذیری اقشار مختلف جامعه از این نوع زندگی تأکید کرد.

استادحسینی اظهار کرد: رزمندگانی که در هشت سال دفاع مقدس مقابل دشمنان زبون و تا بن دندان مسلح ایستادند، اکثریت قریب به اتفاق از قشر مستضعف جامعه بودند و حضورشان در جنگ برای منافع دنیوی و مادی نبود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: متأسفانه تمام بدبختی جامعه کنونی ناشی از تقلید کورکورانه از سبک زندگی غربی است.

استادحسینی با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی چراغ راه شهدای جان بر کف این انقلاب و نظام بوده و هست، افزود: تنها سبکی که در برهه کنونی می‏تواند جامعه بشری را از بدبختی و کوردلی نجات دهد، همان سبک زندگی اسلامی است.

انتهای پیام/74007/س40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول