اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد

حضور متخصصان حوزه‌های مختلف پزشکی در تعطیلات

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر حضور متخصصان حوزه‌های مختلف پزشکی در ایام تعطیلات و فعالیت اقامتگاه ویژه همراهان بیمار تاکید کرد.

حضور متخصصان حوزه‌های مختلف پزشکی در تعطیلات

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی این شهر، محمدهادی ایماینه به صورت سرزده به مرکز آموزشی درمانی حضرت زینب(س) شیراز رفت و با گفت‌وگو با مراجعان و کارکنان این مرکز، کیفیت و چگونگی ارائه خدمات در ایام نوروز را مورد بررسی قرار داد.

در این بازدید چند ساعته، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از تمام بخش‌های درمانی این بیمارستان بازدید و بر ارائه کامل خدمات تخصصی توسط بانوان در این بیمارستان در سال جاری تاکید کرد.

ایمانیه هم‌چنین روز گذشته به مرودشت رفت و از مرکز آموزشی درمانی شهید مطهری در این شهرستان نیز به صورت سرزده بازدید کرد.

در این بازدید که فرماندار و نماینده مرودشت در مجلس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز را همراهی می‌کردند، بر لزوم پیش‌بینی تمهیدات کامل درمانی و موجود بودن داروهای مورد نیاز بیماران در ایام تعطیلات نوروزی مطابق با روال سایر روزهای سال تاکید و به نکاتی مانند حضور متخصصان حوزه‌های مختلف پزشکی در ایام تعطیلات و فعالیت اقامتگاه ویژه همراهان بیمار، به عنوان نکات مثبت این بیمارستان در ارائه خدمات درمانی اشاره شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه این بازدید، به همراه فرماندار و نماینده مرودشت در مجلس شورای اسلامی به دیدار خانواده شهید مجید هاشمی، از شهدای جنگ تحمیلی شاغل در شبکه بهداشت و درمان این شهرستان رفت و با همسر و فرزندان آن شهید دیدار کردند.

ایماینه در این دیدار گرامیداشت خاطره شهدا را حسن مطلعی برای آغاز سال جدید دانست و تصریح کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال جدید به ‌نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، سال نو را با نام و یاد شهدای عزیز آغاز می‌کنیم.

وی گفت: امیدوارم خانواده شهدا مانند گذشته بتوانند راه این قهرمانان را ادامه دهند و مسئولان نیز در این مسیر تلاش کافی داشته باشند.

انتهای پیام/2448/س/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول