اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار لرستان:

برای تحقق شعار سال باید با عزم ملی و حرکت جهادی گام برداریم

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار لرستان گفت: برای تحقق شعار امسال باید با عزم ملی و حرکت جهادی گام برداریم.

برای تحقق شعار سال باید با عزم ملی و حرکت جهادی گام برداریم

صیدعلی کورانی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد گفت: سال جدید با نگاهی دقیق، کارشناسی و براساس نیازهای کشور توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است.

وی افزود: باید همه برنامه‌ریزی‌های کشور و استان معطوف به این نامگذاری و این هدف متعالی باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار لرستان گفت: اگر چه اقتصاد و فرهنگ دو درخت با میوه دیررس هستند، اما با مدیرت جهادی و عزم ملی رسیدن به این هدف و دست‌یابی به آنها راحت می‌شود.

کورانی‌فر یادآور شد: شکوفایی این هدف متعالی در سایه تلاش و کوشش نخبگان، فعالان و اثرگذاران جامعه با هر سلیقه و دیدگاه‌ای در جامعه ایجاد می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: مدیریت جهادی در جامعه با یک مدیریت عادی متفاوت است، زیرا مدیریت جهادی یک مدیریت ایثارگرانه است و نگاه جزیره‌ای به مسائل ندارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار لرستان گفت: مدیریت جهادی یک مدیریت مساله‌یاب و حل‌کننده، همه مسائل در جامعه است.

وی افزود: در استان لرستان به شدت به این چهار عنصر اقتصاد، فرهنگ، عزم ملی و مدیریت جهادی نیاز داریم.

کورانی‌فر یادآور شد: این عنصرها مانند آب و اکسیژن برای حیات استانی مانند لرستان نیاز است و همه ما باید در این راستا و رسیدن به این هدف متعالی تلاش کنیم.

وی گفت: از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی، روسا دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و... انتظار داریم، این خط ترسیم شده، توسط مقام عظمای ولایت و رهبری را با پیگیری برنامه‌های دولت تدبیر و امید برای رسیدن به این هدف والا و تعیین شده گام بردارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار لرستان تصریح کرد: شعار امسال توسط مقام معظم رهبری بر اساس نیاز امروز کشور بوده و در واقع دغدغه مقام معظم رهبری مسئله فرهنگ و اقتصاد است که باید در این خصوص توجه بیشتری شود.

کورانی‌فر یادآور شد: اگر می‌خواهیم در زمینه اقتصاد و فرهنگ موفق عمل کنیم، باید همه مردم و مسئولان با عزم ملی و مدیریت جهادی پای کار بیایند.

این مسئول تصریح کرد: برای تحقق شعار امسال باید با عزم ملی و حرکت جهادی گام برداریم.

انتهای پیام/85001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول