اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نوشهر:

وضعیت بازار نوشهر رضایت‌بخش است / کاهش قیمت‌ها در نوشهر

فرماندار نوشهر با اشاره به اینکه تاکنون گزارشی مبنی بر گران‌فروشی یا کم‌فروشی نداشته‌ایم، گفت: روند بازار نوشهر به نسبت نوروز سال گذشته در وضعیت بسیار خوب و رضایت‌بخشی قرار دارد.

وضعیت بازار نوشهر رضایت‌بخش است / کاهش قیمت‌ها در نوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر محمدعلی قمی صبح امروز به همراه اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر نوشهر از سطح بازارهای نوشهر بازدید و از نزدیک در جریان روند توزیع و فروش اقلام و کالاهای اساسی به مردم و مسافران و گردشگران قرار گرفت.

وی گفت: نظارت ویژه بر بازار در ایام تعطیلات نوروزی با قدرت و کیفیت بسیار خوبی در حال انجام است و با توجه به تعطیلات روزهای پایانی نوروز 93 نظارت‌های بر توزیع اقلام و کالاهای اساسی و عمومی در نوشهر تشدید می‌شود.

فرماندار نوشهر افزود: شهرستان نوشهر در ایام نوروز حضور میلیونی مسافران و گردشگران را تجربه کرده است و با تدابیری که از قبل اندیشیده شد هیچ کمی و کاستی در زمینه مواد غذایی و پروتئینی در این شهرستان وجود ندارد.

قمی اویلی وضعیت قیمت‌ها در بازار نوشهر را رضایت‌بخش خواند و تصریح کرد: در این زمینه هم مردم و هم بازاریان رضایتمندی خودشان را اعلام کردند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تاکنون گزارشی مبنی بر گران‌فروشی یا کم‌فروشی نشده است و روند بازار نوشهر به نسبت نوروز سال گذشته در وضعیت بسیار خوب و رضایت‌بخشی قرار دارد به‌طوری که حتی کاهش قیمت‌ها را نیز در نوشهر شاهد هستیم.

فرماندار نوشهر یکی از مشکلات پیش روی غرب مازندران به ویژه شهرستان نوشهر در ایام تعطیلات نوروزی را محدودیت‌های ترافیکی در عبور و مرور کامیون‌ها دانست و اظهار داشت: این محدودیت‌ها باعث می‌شود تا تردد کامیون‌های حمل مواد غذایی نیز دچار مشکل شود اما با تمهیداتی که در این زمینه از سوی استاندار مازندران،معاونان حوزه سیاسی و برنامه‌ریزی استانداری صورت گرفت و نیز تعامل و همکاری بسیار مطلوب اداره صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی سهمیه اقلام غذایی و کالاهای اساسی برای نوشهر افزایش یافت که این امر موجب کاهش قیمت‌ها نیز شده است.

انتهای پیام/86019/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول