اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کردستان مطرح کرد

شکل‌گیری مددکاری هوشمند در کمیته امداد کردستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان از شکل‌گیری مددکاری هوشمند به منظور شناسایی و شکوفایی استعداد توانایی‌های مددجویان در این استان خبر داد.

شکل‌گیری مددکاری هوشمند در کمیته امداد کردستان

قنبر موسی‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: نرم افزارهای نظام جامع حمایتی در برخی از استان‌های کشور در سال گذشته اجرا شده و حرکت‌هایی نیز در این راستا در استان کردستان انجام شده است.

به گفته وی، بسترهای اجرای این طرح در سال گذشته در کردستان مهیا شده و امسال نیز به صورت کامل به مرحله اجرا در می‌آید.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان با بیان اینکه این طرح با هدف ارایه خدمات تخصصی و زماندار به تمام خانواده‌های زیرپوشش این نهاد تعریف و اجرا می‌شود، افزود:  طرح نظام جامع حمایتی در مرحله نخست با رویکرد درمان اجرا شد و در مدتی کوتاه سرفصل‌ها و خدمات دیگر را نیز در بر گرفت.

به گفته موسی‌نژاد، در قالب این طرح تمام اطلاعات مددجویان شامل توانایی‌ها، استعدادها و نیازهای مددجویان و جامعه هدف کمیته امداد شناسایی، دسته‌بندی و براساس آن برای رفع مشکلات و توانمندسازی آنها برنامه‌ریزی می‌شود.

وی افزود: این سیستم در حال حاضر در استان راه‌اندازی و مقدمات اجرای آن با بهره‌گیری از مددکاران توانمند و متخصص فراهم شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان از شکل‌گیری مددکاری هوشمند در همین راستا در این نهاد خبر داد و بیان کرد: مددکاران به عنوان گلوگاه امداد نقش مهمی در کاهش فقر و توانمندسازی نیازمندان زیرپوشش این نهاد دارد.

به گفته موسی‌نژاد، کمیته امداد با بهره‌گیری از مددکاران توانمند و متخصص تمام نیازهای جامعه هدف خود از صفر تا 100 را شناسایی و با پیچیدن نسخه درست برای آنها بستر را برای توانمندسازی مددجویان فراهم می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به نام‌گذاری امسال با عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اظهار کرد: توجه به دو مقوله اقتصاد و فرهنگ از شاخصه‌های مهم این نهاد است.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان، در راستای توانمندسازی مددجویان زیرپوشش در دو حوزه فرهنگی و اقتصادی خوشبختانه طی سال‌های گذشته اقدامات قابل توجهی در این استان صورت گرفته که در سال‌جاری با تکیه بر اقدامات انجام گرفته تلاش برای تحقق بیش از پیش منویات معظم‌له را دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/79002/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول