اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی تیم‌های برتر

مسابقات فوتسال مساجد ویژه شعار سال پایان یافت

مدیر تربیت بدنی نمایندگی کانون‌های مساجد سبزوار از پایان مسابقات فوتسال کانون‌های مساجد ویژه شعار سال با معرفی تیم‌های برتر خبر داد.

مسابقات فوتسال مساجد ویژه شعار سال پایان یافت

علیرضا دارینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار اظهار داشت: در این مسابقات بیش از هشت تیم فوتسال شرکت داشتند و برای نخستین‌بار در سبزوار برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات تیم‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد دارالعلم قرآن، شهدای دارین و خورشید امامت به ترتیب در رده‌های نخست تا سوم قرار گرفتند.

وی ادامه داد: تیم شهدای شم‌آباد نیز در این رقابت‌ها توانست به کاپ اخلاق دست یابد و تیم نوجوانان دارالعلم نیز به عنوان فنی‌ترین تیم در میدان معرفی و از مربی آن تجلیل شد.

این مربی جوان فوتبال کشور تصریح کرد: در این مسابقات از آقایان حمیدعلی حسینی از تیم دارالعلم به عنوان برترین گل‌زن، علی میرزایی از تیم شهدای شم‌آباد به عنوان دروازبان برتر، غفور غفوری از تیم خورشید امامت و هادی کیوانلو از تیم دارالعلم به عنوان بازیکنان اخلاق، مرتضی میری از پیشکسوت‌ترین بازیکن و علی اکرمی به عنوان جوان‌ترین بازیکن این مسابقات تجلیل شد.

دارینی در پایان از برگزاری این مسابقات به صورت گسترده در تابستان سال جاری خبر داد.

انتهای پیام/2202/ک20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول