اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش سمنان خبر داد

اسکان بیش از 85 هزار مسافر نوروزی در سمنان

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از اسکان بیش از 85 هزار و 404 نفر مسافر نوروزی در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان این استان در تعطیلات نوروزی امسال خبر داد.

اسکان بیش از 85 هزار مسافر نوروزی در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از آموزش و پرورش استان سمنان، محمدرضا جهان امروز اظهار کرد: این تعداد مسافر نوروزی در اجرای طرح اسکان نوروزی در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان سمنان از بیست و هفتم اسفند ماه سال 92 تا نهم فروردین ماه امسال اسکان یافتند.

وی افزود: از این تعداد، چهار هزار و 37 نفر مربوط به اسکان مسافران نوروزی در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان سمنان در نهم فروردین ماه سال 93 است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان خاطر نشان کرد: این تعداد، شامل 809 خانوار از سراسر کشور بوده که در استان سمنان اسکان یافتند.

جهان با اشاره به تمهیدات اداره کل آموزش و پرورش برای پذیرایی مناسب از مسافران نوروزی بیان کرد: همه تمهیدات لازم برای اسکان مناسب مسافران نوروزی در استان سمنان اندیشیده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان اظهار کرد: این اداره کل برای اسکان مسافران و زائران حرم رضوی که از این استان عبور می‌کنند، یک هزار و 500 کلاس درس را در قالب 246 باب مدرسه در نقاط مختلف آماده و تجهیز کرده است.

جهان با اشاره به امکانات مناسب مراکز اقامتی در پایگاه‌‌های اسکان فرهنگیان این استان در ایام نوروزی اظهار کرد: این مراکز در چهار درجه و کیفیت از نظر تجهیزات آماده اسکان مسافران نوروزی است.

انتهای پیام/74004/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول