اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان:

راهیان نور به ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت کمک می‌کند

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور به ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت کمک می‌کند.

راهیان نور به ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت کمک می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، فرمانده سپاه نینوای استان گلستان عصر امروز در اردوگاه شهید شاطری سمنان حضور یافت و با خادمان شهدا و برخی از زائران مناطق عملیاتی جنوب کشور دیدار و گفت‏وگو کرد.

سردار محمدحسین بابایی در این دیدار ضمن عرض تبریک به مناسبت آغاز سال نو و تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه بیان کرد: خدمت به شهدا و زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان افزود: خدمت به شهدا مسئولیتی سنگین است و کسانی که در اردوهای راهیان نور دست‌اندرکار هستند، در راستای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت گام برداشته‏اند.

یکی از خادمان شهدا در مناطق عملیاتی جنوب کشور نیز گفت: انتخاب الگوی مناسب در زندگی فردی و اجتماعی مستلزم آگاهی و دقت نظر است.

سیدصادق موسوی اظهار داشت: خدمت به شهدا وظیفه ماست؛ امیدواریم که وظیفه خود را درست انجام دهیم و به قول شهید همت، این انقلاب خادم می‌خواهد.

وی با اظهار امیدواری از اینکه بتواند خادم شایسته‎ای برای انقلاب و اسلام باشد، افزود: خدمت به شهدا مایه آرامش روحی و روانی و فرح و شادی درونی می‏شود و در این مدت، این مسئله را با تمام وجودم احساس کرده‏ام.

این خادم شهدا با بیان اینکه شهدا بهترین الگو در تغییر اخلاق و رفتار در جهت مثبت هستند، گفت: از آنجا که شهدا الگوی مناسبی برای همه سنین هستند؛ الگو گرفتن از آنها می‏تواند زمینه‏ساز مناسبی برای رسیدن به درجات عالی معنوی باشد.

موسوی افزود: اردوهای راهیان نور بزرگ‌ترین عملیات فرهنگی کشور است که سالانه چندین میلیون زائر به این زیارتگاه‏های مقدس می‏آیند؛ بنابراین هر اقدامی در راستای هر چه باشکوه برگزار شدن اردوهای راهیان نور در حقیقت عمل به فرمایشات ولی امر مسلمین جهان، حضرت امام خامنه‎ای است.

وی عنوان کرد: یکی از دغدغه‏های دوران جوانی و نوجوانی انتخاب الگوی مناسب است و بهترین الگویی که می‏توان در این دوران انتخاب کرد، همین شهدا هستند.

این خادم شهدا با بیان اینکه افتخار می‏کنم که به عنوان خادم شهدا به این سرزمین نورانی دعوت شده‏ام، گفت: به جوانان هم سن و سال خود توصیه می‏کنم در انتخاب الگو در زندگی فردی و اجتماعی خویش دقت نظر کافی را داشته باشند؛ چرا که این امر در انسان انقلابی درونی ایجاد می‏کند.

انتهای پیام/74007/ک30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول