اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان:

برنامه‌های امسال طبق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی طراحی می‌شود

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: برنامه‌های امسال منابع طبیعی سمنان طبق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی طراحی می‌شود.

برنامه‌های امسال طبق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی طراحی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، سیدحسن میرعماد در جلسه شورای معاونان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان به مناسبت آغاز سال جدید، با اشاره به نامگذاری سال 93 توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: با نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری، مسئولیت سنگینی برای ما مسئولان، همکاران و آحاد جامعه به وجود آمده است و عزم ملی و مدیریت جهادی اقتصاد و فرهنگ را می‌سازد.

وی گفت: با تعیین نقشه راه و وحدت مردم و مسئولان می‌توان کارهای بزرگی در استان سمنان که ظرفیت بالای اقتصادی و اجتماعی دارد، انجام داد.

میرعماد افزود: اکنون نیز می‌توانیم همچون دوران هشت سال دفاع مقدس با همان عزم و مدیریت برای اقتصادمان در راستای سیاست‌های سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در استان سمنان برای جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری برنامه‌ریزی کنیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با بیان اینکه سیاست‌های اقتصادی سیاست‌های کلان است که بخشی از آن از سوی مجلس و بخشی نیز از سوی هیئت دولت تعیین می‌شود، اظهار کرد: در تدوین برنامه‌های اقتصادی سال 93 اقتصاد مقاومتی پررنگ‌تر دیده می‌شود.

میرعماد با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی به معنای اقتصاد ریاضتی نیست، گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصادی که برابر تحریم‌ها و تهدیدات خدشه‌ای به آن وارد نشود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: این بحث فرهنگی مد نظر مقام معظم رهبری هشداری است که باید حرکت فرهنگی اصیل، اسلامی، انقلابی و ولایی در جامعه راه بیفتد و این تکلیف سنگینی بر دوش مؤمنان، مسلمانان و فرهیختگانی است که احساس وظیفه می‌کنند.

انتهای پیام/2249/ک/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول