اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

وزش باد شدید در ساری / روزهای بارانی در راه است

وزش باد شدید ساری شروع به وزیدن کرد و با کاهش دمای هوا، آسمان مازندران بارانی می‌شود.

وزش باد شدید در ساری / روزهای بارانی در راه است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آسمان مازندران طی چند روز گذشته شاهد هوای گرم و شرجی بوده، اما از ظهر امروز مردم ساری شاهد وزش باد شدید بودند.

به گفته هواشناسی مازندران از بعد از ظهر امروز آسمان مازندران جوی ناپایدار را تجربه می‌کند. با توجه به گزارش هواشناسی، با ورود سامانه بارشی از ظهر امروز، آسمان استان شاهد هوای بارانی می‌شود.

این در حالی است که هواشناسی مازندران وضعیت هوای امروز مازندران را صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد از بعدازظهر ابری همراه با وزش باد شدید به‌تدریج با بارندگی، کاهش دما و مواج شدن دریا پیش‌بینی کرد.

بر اساس اعلام هواشناسی مازندران، وضعیت هوای مازندران در روز دو‌شنبه ابری همراه با بارندگی (بارش برف در ارتفاعات) و وزش باد است و مردم مازندران بامداد روز سه‌شنبه شاهد کاهش دما و آسمانی صاف تا نیمه‌ابری هستند.

همچنین هواشناسی مازندران هوای روز چهار‌‌شنبه هفته جاری در مازندران را صاف تا نیمه ابری پیش‌بینی کرد.

هواشناسی مازندران وضعیت دریا در مازندران را مواج، سمت باد را جنوب‌شرقی تا جنوب‌غربی و سرعت باد در مازندران را چهار تا 12 از اواخر شب تا 15 متر بر ثانیه اعلام کرد.

بیشینه دمای هـوای امروز ساری با هشت درجه افزایش نسبت به روز گذشته به 28 درجه سلسیوس و کمینه دمای هوای امشب ساری نیز با دو درجه افزایش نسبت به شب گذشته به دو درجه بالای صفر می‌رسد.

انتهای پیام/86031/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول