اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان تاکستان:

رمز دشمن برای فتنه‌انگیزی، ایجاد فاصله بین مردم و رهبری است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان تاکستان گفت: دشمنان انقلاب در هر دهه‌ای از عمر انقلاب به‌ دنبال ایجاد فتنه برای نظام بوده‌اند و رمز دشمنان برای فتنه‌انگیزی ایجاد فاصله بین مردم و رهبری است.

رمز دشمن برای فتنه‌انگیزی، ایجاد فاصله بین مردم و رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان؛ حجت‌الاسلام محمدجواد زهرایی ظهر امروز در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران و فعالان حوزه مقاومت بسیج حضرت امام خامنه‌ای  (مدظله‌العالی) تاکستان، ضمن تقدیر از همه بسیجیان و مسئولان فعال در عرصه فرهنگی، خواستار توجه بیشتر متولیان و مسئولان به منویات مقام معظم رهبری در زمینه‌های مختلف به‌ ویژه موضوعات فرهنگی شد.

زهرایی با ابراز تاسف از بعضی غفلت‌ها در زمینه فرهنگی گفت: عدم توجه به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مشهود است و خواستار تجدید نظر مسئولان فرهنگی کشور در این باره شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان تاکستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در هفته‌های اخیر اظهار داشت: تکیه بر قدرت خداوند و افزایش بهره‌وری از ظرفیت‌های داخلی، باید از روحیه انقلابی جوانان و نوجوانان حمایت شود و این فضا در جامعه تقویت شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در خصوص مسائل فرهنگی اشاره کرد و خواستار رفع اشکالات موجود در این زمینه از سوی مسئولان شد.

زهرایی با اشاره به این مطلب که ما در سیره اهل بیت (ع) شاهد مرزبندی بین متدینین و دشمنان بوده‌ایم و در میان فرمایشات آنان واژه «لیس منا» در خصوص افراد بیان شده است افزود: امروز عده‌ای در تلاشند که دشمنی آمریکا با ملت ایران را در طی سال‌های انقلاب نادیده بگیرند و کلید حل مشکلات داخلی را نیز در گرو رابطه با آمریکا می‌دانند.

وی با بیان اهمیت وحدت در بین افراد جامعه اذعان داشت: دشمنان انقلاب در هر دهه‌ای از عمر انقلاب به‌ دنبال ایجاد فتنه برای نظام بوده‌اند و رمز دشمنان برای فتنه انگیزی ایجاد فاصله بین مردم و رهبری می‌باشد که در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) در این موضوع نیز ناکام می‌مانند و حضور با بصیرت مردم در تمامی عرصه‌ها خط بطلانی بر تمامی نقشه‌های دشمنان است.

انتهای پیام/2667/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول