اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

کشته شدن ۷ تروریست در مسجد ولایت «غرنی» افغانستان

هفت تروریست هنگام ساخت مین‎های کنارجاده‎ای در داخل یک مسجد در ولایت «غزنی» افغانستان کشته شدند.

کشته شدن ۷ تروریست در مسجد ولایت «غرنی» افغانستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در کابل، هفت تروریست هنگام ساختن مین‎های کنار جاده‎ای در داخل یک مسجد در ولایت «غزنی» در جنوب افغانستان کشته شدند.

وزارت کشور افغانستان امروز (یکشنبه 10 فروردین) در بیانیه‌ای، ضمن اعلام این خبر گفت: روز گذشته 7 تروریست در حالی که مشغول ساختن مین‎های کنارجاده‌‎ای در داخل یک مسجد در روستای «الوخیل» در منطقه «ده یک» از توابع ولایت غزنی بودند کشته شدند.

در این بیانیه آمده است: تروریست‌ها در گذشته نیز در اماکن مقدس دست به طرح ریزی حملات تروریستی زده‌اند و ساختن مین‌های کنار جاده در یک مسجد نشان‌دهنده آن است که تروریست‌ در مخالفت با رهنمودهای دین مبین اسلام و دستورات الهی آن عمل می‌کنند و به هیچ دین و آئینی پایبند نیستند.

در همین حال وزیر دفاع افغانستان که روز گذشته به منظور پاسخگویی به سئوالات نمایندگان به پارلمان افغانستان فراخوانده شده بود، اظهارداشت: حملات انتحاری و انفجاری اخیر ثمره آمادگی‎های یک ساله مخالفان مسلح بوده است.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول