اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دشتی خبر داد

کشف 31 هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان دشتی

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دشتی گفت: 31 هزار لیتر سوخت گازوئیل و نفت سفید که در حال حمل به جنوب استان بوشهر بود در دشتی کشف و ضبط شد.

کشف 31 هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان دشتی

رضا قایدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دشتی، عرضه خارج از شبکه سوخت را یکی از عمده پرونده‌های تشکیل شده طی چند روز گذشته در اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دشتی عنوان کرد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دشتی افزود: 31 هزار لیتر سوخت گازوئیل و نفت سفید که در حال حمل به جنوب استان بوشهر بود در دشتی کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: 31 هزار لیتر سوخت کشف شده از کازرون به مقصد عسلویه حمل می‌شد که در این زمینه دو نفر دستگیر و 200 میلیون ریال محکوم شدند. براساس قوانین تمامی ادارات، دستگاه‌ها و شرکت‌ها موظف به تمکین از آرای اداره تعزیرات حکومتی هستند.

این مسئول افزود: اداره تعزیرات حکومتی با محتکران، گرانفروشان و واحدهای مختلف صنفی متخلف در ایام نوروز برخورد می‌کند و در این زمینه یک اکیپ ثابت و یک اکیپ سیار در ایام نوروز آماده خدمت‌رسانی به مردم و مسافران نوروزی هستند.

قایدی گفت: اکیپ‌های تعزیرات حکومتی در شهرستان دشتی آماده دریافت شکایت‌های مردمی هستند و در صورتی که شکایتی از مردم نسبت به صنوف متخلف ارائه و تخلف محرز شود در همان محل توسط گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی اعمال قانون خواهد شد و ضمن برخورد جدی و جریمه متخلف، اضافه دریافتی به شاکی عودت داده خواهد شد.

انتهای پیام/66001/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول