اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی خبر داد

افزایش 10 درصدی سوانح جاده‌ای در دور دوم سفرهای نوروزی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از افزایش 10 درصدی سوانح جاده‌ای در دور دوم سفرهای نوروزی در استان‌های مختلف کشور خبر داد.

افزایش 10 درصدی سوانح جاده‌ای در دور دوم سفرهای نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سردار اسکندر مؤمنی دقایقی پیش با حضور در محورهای ارتباطی و راه‌های استان سمنان و نیز شماری از پاسگاه‌های پلیس راه در این استان، به ارزیابی وضع ترافیک جاده‌ای و نحوه ارائه خدمات به مسافران نوروزی پرداخت.

وی در حاشیه حضور در پاسگاه پلیس راه محور سمنان ـ دامغان، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در حالی در روزهای اخیر شاهد آغاز دور دوم سفرهای نوروزی بودیم که بر اساس آمارهای موجود، متاسفانه تا حدود 10 درصد به شمار تصادفات رانندگی افزوده شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی افزود: گرچه پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا همواره رانندگان را به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، دوری از سرعت غیرمجاز و استراحت هنگام طی مسیرهای طولانی توصیه می‌کند؛ اما از بابت رعایت نشدن این موارد حداقل در روزهای اخیر از رانندگان گلایه‌مند هستیم.

کنترل شدید ترددها از سوی پلیس برای کاهش حوادث

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی همچنین از کنترل شدید ترددها و ترافیک جاده‌ای از سوی پلیس برای کاهش حوادث رانندگی در راه‌های ارتباطی و محورهای مواصلاتی کشور خبر داد.

مؤمنی ادامه داد: اینکه پلیس شاهد افزایش حدود 10 درصدی تصادفات آن هم در آغاز دور دوم سفرهای نوروزی در کشور باشد، مورد قبول ما نیست و از این رو، قرار شده است در روزهای باقیمانده از تعطیلات نوروز، کنترل شدید ترددها از سوی پلیس برای کاهش حوادث در دستور کار نخست باشد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی افزود: پلیس همواره یار و همراه مردم است و در روزهای باقیمانده از تعطیلات نوروز نیز از مردم می‌خواهیم برای کاهش تصادفات رانندگی همکاری بیشتری با ماموران پلیس راه و راهنمایی و رانندگی داشته باشند.

مؤمنی ادامه داد: در دور دوم سفرهای نوروزی که ترافیک رفت و برگشت در محورهای ارتباطی کشور اوج می‌گیرد، رانندگان باید قوانین را به دقت رعایت کنند تا خدای نکرده حادثه‌ای تلخ برای آنها رخ ندهد.

انتهای پیام/2249/ی40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول