اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه‌آهن شمال شرق کشور:

مسافران قطار سانحه‌دیده مشهد ـ تهران صدمه‌ای ندیدند

مدیرکل راه‌آهن شمال شرق کشور با بیان اینکه قطار مسافربری تهران ـ مشهد واژگون نشده بلکه فقط از ریل خارج شده است، گفت: همه مسافران قطار مسافربری سانحه‌دیده در بکران سالم بوده و دچار هیچ مصدومیتی نشده‌اند.

مسافران قطار سانحه‌دیده مشهد ـ تهران صدمه‌ای ندیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از راه‌آهن شمال شرق کشور، امیرحسین تاوپور اظهار داشت: هیچ‌گونه جراحتی به مسافران قطارهای مسافربری مشهد ـ تهران که در ایستگاه بکران از مسیر ریل خارج شده، وارد نشده است و همه مسافران این قطار در صحت و سلامت هستند.

وی با بیان اینکه نیازی به حضور امدادگران در محل وقوع سانحه وجود نداشت، ادامه داد: این حادثه در ساعت 4:30 دقیقه صبح در ایستگاه بکران شاهرود رخ داد.

مدیرکل راه‌آهن شمالشرق کشور خاطر نشان کرد: مسافران این قطار هم‌اکنون با اضافه شدن چهار واگن به آن حرکت به سمت تهران را از سر گرفته و این قطار در این مسیر در حال حرکت است.

وی سرعت غیرمجاز راننده قطار را علت وقوع این سانحه ریلی عنوان کرد و اذعان داشت: این قطار مسافربری حدود 400 مسافر داشته است.

انتهای پیام/2249/ذ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول