اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره میراث فرهنگی بردسکن خبرداد

برپایی نمایشگاه «میراث گذشته» در بردسکن

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بردسکن از برپایی نمایشگاهی با عنوان «میراث گذشته» در این شهرستان خبر داد و گفت: این نمایشگاه مورد استقبال گردشگران نوروزی در این شهرستان قرار گرفته است.

برپایی نمایشگاه «میراث گذشته» در بردسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی دبیرخانه ستاد هماهنگی خدمات سفر خراسان رضوی، صابری زارعی با اعلام این خبر افزود: در این نمایشگاه بازدیدکنندگان با آثار فرهنگی و بناهای تاریخی بردسکن و آثار ارزشمند میراث فرهنگی اعم از میراث معنوی و طبیعی آشنا می‌شوند.

وی همچنین از تولید و انتشار 200 جلد سررسید با آرم سازمان میراث فرهنگی در بردسکن خبر داد و افزود: این تعداد سررسید با هدف آشنایی هرچه بیشتر مسافران نوروزی با جاذبه‌های گردشگری و میراث فرهنگی شهرستان بردسکن تولید و انتشار یافته است.

وی در ادامه با اشاره به بازدید روز گذشته نماینده ویژه استاندار خراسان رضوی از ستاد هماهنگی خدمات سفر در این شهرستان اضافه کرد: نماینده ویژه استاندار در بازدید از این ستاد خدمات ارائه شده به گردشگران را در شهرستان بردسکن مثبت ارزیابی کرد.

انتهای پیام/2202/ی/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول