اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) صورت گرفت

توزیع 31 هزار جلد کتاب «یاس نبوی» در بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد

مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از توزیع 31 هزار جلد کتاب «یاس نبوی» در بقاع متبرکه استان خبر داد.

توزیع 31 هزار جلد کتاب «یاس نبوی» در بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد

رامین چرومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، از توزیع بیش‌ از 31 هزار جلد کتاب «یاس نبوی» در بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: اوقاف و امور خیریه استان همچون سنوات گذشته و بر اساس وظیفه ذاتی خود برنامه‌های ویژه سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) برگزار می‌کند.

مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که کتاب مسابقه «یاس نبوی» در خصوص زندگی و سیره حضرت زهرا (س) سبک زندگی فاطمی و خطبه‌های حضرت زهرا برگزار می‌شود، گفت: برنامه‌های متنوعی به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان این که در هر بقعه هزار جلد در بین زائران آستان مقدس امامزادگان استان توزیع شده است، گفت: تا کنون 31 هزار جلد کتابچه یاس نبوی در 31 بقعه متبرکه توزیع و پخش شده است.

چرومی خاطرنشان کرد: زائران می‌توانند با مطالعه این کتاب و شرکت در مسابقه پاسخگوی سئوالات مطرح شده باشند که مهلت شرکت در این مسابقه 15 فروردین و تاریخ اعلام نتایج برگزیدگان 23 فروردین ماه جاری است.

این مسئول بیان کرد: به برگزیدگان هدایایی از جمله کمک هزینه حج عمره، کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، مشهد مقدس، قلم هوشمند قرآنی و جوایز ارزنده دیگر اهداء می‌شود.

مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد دیگر برنامه ویژه شهادت حضرت فاطمه(س) را برگزاری مراسم ویژه در حرم مطهر امامزاده بی‌بی حکیمه (س) عنوان کرد و گفت: 14 فروردین ماه ساعت 10 صبح همزمان با سراسر کشور و به مناسبت سالروز بانوی دو عالم ویژه‌ برنامه‌ای با حضور بیش ‌از 15 هزار نفر برگزار می‌شود.

چرومی دیگر برنامه اجرایی سالروز شهادت حضرت زهرا (س) را همایش پیاده‌روی «حرم تا حرم» از آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) تا امامزاده مختار (ع) عنوان کرد و گفت: به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) به صورت ویژه مراسم سوگواری و سینه‌زنی نیز برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد مراسم پیاده‌رویی حرم تا حرم را روز 14 فروردین در شهرستان بویراحمد عنوان کرد و گفت: این مراسم با همکاری ادارات فرهنگی، نهادهای دولتی، هیئت‌امنا و نیروی انتظامی و با حضور پرشور مردم مومن و خداجوی شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82011/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول