اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی گیلان:

نقش پلیس گیلان در ارتقای فرهنگی پر رنگ می‌شود

جانشین فرمانده انتظامی گیلان گفت: با برنامه‌ریزی اصولی، آینده‌نگری و مدیریت جهادی نقش پلیس را در رونق افتصادی و ارتقای فرهنگی گیلان پر رنگ می‌کنیم.

نقش پلیس گیلان در ارتقای فرهنگی پر رنگ می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، بخشعلی کامرانی‌صالح صبح امروز در کمیسیون قرارگاه نوروزی پلیس استان برنامه‌ریزی صورت گرفته برای به‌کارگیری نیروهای کمکی آموزش دیده را از اقدام‌های نوروزی پلیس ذکر کرد.

وی اظهار کرد: تجهیز نیروها، اختصاص کانکس در نقاط پرتجمع و مسافرخیز، تشدید واحدهای گشتی موتوری، خودرویی، پاس‌های پیاده و نظارت بهتر بر صنوف از دیگر اقدام‌های نوروزی پلیس است.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان، حضور فعال در مناطق گردشگری و تفریحی و ... را از برنامه‌ریزی‌های انجام شده پلیس گیلان برای ارائه خدمات بهتر و تامین امنیت در ایام نوروز اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: در سال جدید با عزمی راسخ و برنامه‌ریزی صحیح امنیت بهتری را در ایام نوروزی برای مردم و مسافران در استان مهیا کرده‌ایم.

کامرانی‌صالح، کاهش کشته‌ها و تصادفات جاده‌ای و افزایش دستگیری سارقان را نشان از تلاش پلیس برای تامین و ایجاد امنیت در جامعه برشمرد.

وی یادآور شد: امیدواریم با استمرار تلاش‌های پلیس و همکاری مسافران نوروزی همچنان شاهد روند کاهش کشته و تصادفات و ضریب امنیت در جامعه باشیم.

جانشین رئیس پلیس گیلان به نامگذاری سال 93 توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و متذکر شد: مقابله قاطع پلیس با کالای قاچاق و تعامل حسنه با دستگاه قضایی برای دستگیری مفسدان اقتصادی و نیز مبارزه با هجمه فرهنگی نشان از آمادگی پلیس برای محقق شدن فرامین رهبری در جامعه دارد.

وی افزود: با تلاش مضاعف، برنامه‌ریزی اصولی، آینده‌نگری و مدیریت جهادی نقش پلیس را در رونق اقتصادی و ارتقای فرهنگی استان پر رنگ می‌کنیم.

کامرانی‌صالح بر ضرورت توجیه روزانه واحدهای گشتی پلیس و برطرف شدن سریع ایرادها، معایب و نواقص برای ارائه خدمات بهتر به جامعه تأکید کرد.

انتهای پیام/2300/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول