اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه هفته بیست و نهم لیگ برتر

صبای قم به مصاف پرسپولیس تهران می‌رود

تیم فوتبال صبای قم در آستانه هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در مصاف تدارکاتی برابر شاگردان علی دایی قرار می‏‌‏گیرد.

صبای قم به مصاف پرسپولیس تهران می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس‌ از قم، سرمربی تیم فوتبال صبای قم در آستانه هفته‏‌‏های پایانی مسابقات سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قصد دارد آمادگی بازیکنان خود را در جدال تدارکاتی مقابل پرسپولیس تهران محک بزند.

این در حالی است که صبای قم برای حضور موفق در مسابقات دو هفته پایانی لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، در حال حاضر تمرینات خود را در مجموعه ورزشی خیریه عمل تهران انجام می‏‌‏دهد و با توجه به برتری در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال مقابل ذوب آهن اصفهان هم اکنون در شرایط کاملا آماده رویارویی با حریفان خود در دو هفته پایانی لیگ برتر است.

تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران که دو تیم از جمع 16 تیم حاضر در سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس به شمار می‌روند، در راه آماده‌سازی بهتر برای حضور در جدال با رقبای خود در هفته‏‌‏های 29 و 30 لیگ سیزدهم، روز سه‏‌‏شنبه هفته جاری یعنی دوازدهم فروردین ماه در دیداری تدارکاتی از ساعت 17 در زمین مجموعه ورزشی درفشی تهران جایی که محل تمرینات آماده‌سازی تیم فوتبال پرسپولیس است، در جدالی دوستانه‌ و تدارکاتی برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

پرسپولیسی‌ها برخلاف صبا هم اکنون از وضعیت بسیار خوبی برای کسب عنوان قهرمانی و همچنین راهیابی به رقابت‏‌‏های لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‏‌‏های آسیا برخوردارند و در صورتی که دو هفته پایانی را با برتری مقابل حریفان پشت سر بگذارند می‏‌‏توانند با غفلت فولاد خوزستان قهرمان شوند.

نکته جالب در مورد مصاف دو تیم صبای قم و پرسپولیس تهران در بازی روز سه‏‌‏شنبه دو تیم به میزبانی پرسپولیس تهران این است که دیدار برگشت دو تیم از بازی‏‌‏های فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‏‌‏های کشور جام خلیج فارس، حدود 40 روز پیش در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و در آن مسابقه پرسپولیسی‏‌‏ها با حساب سه بر یک تیم صبای قم را شکست دادند، ضمن اینکه بازی آنها در نیم فصل اول لیگ سیزدهم در ورزشگاه یادگار امام قم به تساوی یک بر یک انجامید.

گفتنی است تیم فوتبال صبای قم باید در هفته بیست و نهم بازی‏‌‏های فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‏‌‏های کشور در خارج از خانه برابر تیم مس کرمان به میدان برود و در هفته پایانی سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باید در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم برابر تیم فوتبال سایپا البرز قرار بگیرد اما در سوی دیگر میدان، پرسپولیس تهران قرار دارد که در هفته بیست و نهم با راه آهن سورینت و در هفته پایانی در اهواز با تیم استقلال صنعتی خوزستان مسابقه می‏‌‏دهد.

انتهای پیام/78002/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول