اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهردار قم خبر داد

آغاز عملیات اجرایی توسعه پارک‌سوار شمالی در بلوار زائر

معاون خدمات شهری شهردار قم از آغاز عملیات اجرایی توسعه پارک‌سوار شمالی واقع در بلوار زائر خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی توسعه پارک‌سوار شمالی در بلوار زائر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان‌مقدم در جریان بازدید شهردار قم از ستاد شماره پنج نوروزی شهرداری با اشاره به فعالیت جهادی پرسنل شهرداری در ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی اظهار داشت: برپایی ستادهای هشت‌گانه شهری یکی از این اقدامات بوده که با تکیه بر فرهنگ بسیجی و تاکیدات رهبری و مراجع عظام تقلید مبنی بر خدمت‌رسانی شایسته به زائران کریمه اهل بیت(ع) صورت گرفته است.

وی بیان کرد: در ستاد شماره پنج شهرداری که در منطقه چهار شهری قم واقع شده نیز مانند دیگر ستادها خدماتی از قبیل نمازخانه، محل استراحت، جایگاه شارژ گوشی همراه و ... به همراه المان‌هایی متناسب با شأن و منزلت قم و ایام فاطمیه تدارک دیده شده است.

معاون خدمات شهری شهردار قم با بیان اینکه لیوان‌هایی از جنس قابل بازیافت و سازگار با محیط زیست نیز از سوی شهرداری برای توزیع در میان مسافران تهیه شده است، افزود: این لیوان‌های یک بار مصرف دارای آرم شهرداری هستند و برای رعایت هر چه بیشتر بهداشت در اختیار زائران نوروزی قرار می‌گیرند.

وی گفت: عملیات اجرایی توسعه پارک‌سوار شمالی نیز آغاز شده و پرسنل شهرداری هم اکنون در حال تسطیح زمین‌های مربوطه هستند البته برای رفع معارض‌هایی که در این زمینه وجود دارند با استانداری هماهنگی صورت گرفته است تا همه کارها بر اساس برنامه‌ریزی پیش بروند.

انتهای پیام/2258/ل/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول