اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد شهرستان خدابنده خبر داد

پرداخت 709 ریال وام خودکفایی به مددجویان خدابنده‌ای

سرپرست کمیته امداد شهرستان خدابنده از پرداخت 709 میلیون ریال وام خودکفایی به مددجویان خدابنده‌ای خبر داد.

پرداخت 709 ریال وام خودکفایی به مددجویان خدابنده‌ای

غدیر خلجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان خدابنده در راستای حمایت از خانواده‌های زیر پوشش این نهاد سالانه بیش از 35 سرفصل خدماتی ارائه می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: خدمات بهداشتی و بیمه خدمات درمانی، خودکفایی و اشتغال‌زایی و خدمات مسکن و ساختمان از جمله اقداماتی است که به صورت مستمر به مددجویان این نهاد ارائه می‌شود.

سرپرست کمیته امداد شهرستان خدابنده در ادامه با اشاره به ارائه خدمات فرهنگی و آموزش، خدمات جهیزیه و هزینه ازدواج افزود: حمایت از خانواده‌های زیر پوشش آسیب دیده از بلایای طبیعی، خدمات حقوقی و قضایی مددکاری و مشاوره نیز از سایر اقداماتی است که کمیته امداد در حمایت از مددجویان این نهاد انجام می‌دهد.

وی در ادامه پرداخت وام کارگشایی به مددجویان این نهاد را نیز از دیگر خدمات حمایتی امداد عنوان کرد و اظهار داشت: طی سال گذشته به 61 خانوار مددجوی خدابنده‌ای با اعتبار بالغ بر 709 ریال وام کارگشایی پرداخت شد.

سرپرست کمیته امداد شهرستان خدابنده تصریح کرد: این وام‌ها به منظور حل مشکلات فوری مددجویان از جمله مشکلات معیشتی، درمانی، تحصیلی، بدهی‌های مالی و ... پرداخت شده است.

این مسئول با بیان اینکه پرداخت وام‌های کارگشایی یکی از خدماتی است که به صورت هدفمند به مددجویان ارائه می‌شود، اضافه کرد: کمیته امداد در نظر دارد با ارائه اینگونه خدمات علاوه بر ارتقای عزت نفس مددجویان زمینه لازم را برای خودکفایی آنها فراهم ساخته و از وابستگی بیشتر آنها به این نهاد جلوگیری کند.

انتهای پیام/73005/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول