اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

26 فروردین ماه

انتخابات هیئت فوتبال کردستان برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از برگزاری انتخابات هیئت فوتبال این استان با حضور 8 نامزد در روز 26 فروردین ماه جاری خبر داد.

انتخابات هیئت فوتبال کردستان برگزار می‌شود

حامد جولایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: مجمع انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان کردستان، سه‌شنبه 26 فروردین ماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به هماهنگی صورت گرفته؛ این انتخابات با حضور تمامی اعضا و به ریاست علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در موعد مقرر برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خاطرنشان کرد: تاکنون 8 نامزد برای احراز پست ریاست هیئت فوتبال استان کردستان، ثبت‌نام به عمل آورده‌اند.

جولایی در ادامه با اشاره به صدور ابلاغی از سوی علی مجدآرا، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: بر این اساس سیدمحسن دکه به عنوان سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان کردستان تعیین و منصوب شد. سیدمحسن دکه موظف است در اسرع وقت نسبت به تشکیل مجمع عمومی و برگزاری انتخابات ریاست هیئت اقدام و تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع را به فدراسیون اعلام کند.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان کردستان، دکه که در حال حاضر سرپرست گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی این اداره‌کل را به عهده دارد با ارسال ابلاغ از سوی رئیس فدراسیون تا فرا رسیدن زمان انتخابات، زمام امور در هیئت ورزش‌های همگانی استان کردستان را به دست خواهد گرفت. 

جولایی اظهار کرد: پیش از این سیروس رزم‌گیر فرمانده لشگر 28 پیاده کردستان به مدت 16 ماه ریاست این هیئت را به عهده داشت که پس از بازنشستگی از سمت خود استعفا داد.

انتهای پیام/79012/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول