اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه بویین زهرا:

برکات راهیان نور در جامعه ادامه دارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان بویین زهرا گفت: هر کدام از جوانان که از سفر راهیان نور باز می‌گردند نور معنویت را در مرحله نخست به خود و در مرحله بعد به جامعه انتقال می‌دهند.

برکات راهیان نور در جامعه ادامه دارد

حجت‌الاسلام حسن شجاعی مهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: پس از گذشت 35 سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی دشمنی استکبار جهانی در تمامی حوزه‌های سیاست، اقتصاد و به خصوص فرهنگی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه باید توجه داشت که اگر ما از این جنگ نرم غافل شویم پیروزی از آن ما نخواهد شد، تصریح کرد: اردوهای راهیان نور وسیله‌ای برای انتقال معنویت از مناطق عملیاتی به جامعه و نسل جوان است و هر کدام از جوانان ما که از این سفر معنوی باز می‌گردند نور معنویت را در مرحله نخست به خود و در مرحله بعد به جامعه انتقال می‌دهند.

شجاعی مهر، گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، ارتقای فرهنگ عمومی و انتقال پیام شهیدان را از تأثیرات ابعاد فرهنگی راهیان نور دانست و افزود: همچنان که نثار جان شهدا، امنیت را برای ملت ایران به ارمغان آورده است قطعاً انوار قدسی آنها حوزه‌های فرهنگی را هم صیانت خواهد کرد و چراغ راه نسل‌های آینده کشور می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بویین زهرا، وصیت نامه شهدا را دریای عظیم معرفت دانست و عنوان کرد: اگر به وصیت نامه شهدا عمل شود یقینا در جامعه مشکلی پدید نخواهد آمد چراکه شهدا ستارگان هدایت بشر به سوی خداوند هستند.

انتهای پیام/2667/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول