اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جوانان هلال احمر استان تهران خبر داد

استقرار 22 پایگاه جوانان در طرح راهنمای مسافران نوروزی استان تهران

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان تهران از استقرار 22 پایگاه جوانان و حضور 450 نفر در طرح راهنمای مسافران نوروزی در استان تهران خبر داد.

استقرار 22 پایگاه جوانان در طرح راهنمای مسافران نوروزی استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند، علی جوادی در بازدید از پست راهنمایان مسافران نوروزی در دماوند ضمن مثبت بودن ارزیابی کردن این پست اظهار داشت: به لطف پروردگار، امسال هم توانستیم به کمک همه همکاران و جوانان در خدمت هم‌وطنانمان که قصد مسافرت دارند، باشیم.

وی افزود: شهرستان دماوند به دلیل اینکه یکی از شهرستان‌های خوش آب و هوای استان تهران و همچنین راه ارتباطی بین تهران و شهرهای شمالی بوده، یکی از پرترددترین نقاط کشور و استان تهران است.

جوادی اظهار داشت:در سطح استان تهران، 22 پایگاه جوانان در طرح راهنمایی و ارائه نکات لازم پیرامون سلامت در سفر با حضور حدود 450 نفر از جوانان مستقر شده است.

وی ادامه داد: در این پایگاه‌ها، به دلیل اینکه مسافران بتوانند به موقع استراحت کنند و فریضه نماز را به جای آورند، چادرهای خیمه نماز، دوستدار کودک، پایگاه‌های سلامت و اسکان اضطراری وجود دارد.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار داشت: مهم‌ترین بحث که امسال در پست‌های راهنمایان نوروزی استان تهران مد نظر قرار دارد، ارائه نکات سلامت در سفر است تا رانندگان بتوانند سفر مطلوبی را برای خود و خانواده‌هایشان رقم بزنند.

وی افزود: همچنین در کنار این فعالیت‌ها، غرفه دوست‌دار کودک برپا شده است تا خانواده‌هایی که قصد استراحت دارد، بتوانند در کنار هم، لحظات خوشی را برای کودکان خود رقم بزنند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان تهران ضمن آرزوی سفری بی‌خطر برای هم‌وطنانمان در سطح استان تهران خاطرنشان کرد: در پست‌های نوروزی، بروشورهایی نکات کاربردی و ویژه ایمنی و سلامت و همچنین مطالبی برای کودکان تهیه شده است که توسط اعضا به مسافران عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/2568/ت/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول