اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

مردم مقاوم گیلان‌غرب شایسته بهترین خدمت‌گزاری‌ها هستند

استاندار کرمانشاه با تجلیل از ایثار و مقاومت مردم گیلان‌غرب در دوران دفاع مقدس، گفت: مردم مقاوم گیلان‌غرب شایسته بهترین خدمت‌گزاری‌ها هستند.

مردم مقاوم گیلان‌غرب شایسته بهترین خدمت‌گزاری‌ها هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از استانداری کرمانشاه، ابراهیم رضایی‌بابادی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گیلان‌غرب از تخصیص اعتبار لازم برای اجرای طرح بهبود و روکش آسفالت جاده گیلان‌غرب در محور ورودی این شهر تا چند روز آینده خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های به‌عمل آمده، روند راه‌اندازی بازارچه مرزی سومار نیز تسریع یافته و به‌زودی این بازارچه شروع به‌کار خواهد کرد.

استاندار کرمانشاه با تجلیل از ایثار و مقاومت مردم گیلان‌غرب در دوران دفاع مقدس، بر لزوم تلاش برای خدمت‌گزاری شایسته و بیشتر به مردم این خطه به منظور جبران عقب‌افتادگی‌های ناشی از دوران جنگ تحمیلی تاکید کرد.

رضایی‌بابادی با بیان اینکه مجوز بازگشایی بازارچه مرزی سومار از سوی جمهوری اسلامی ایران و کشور عراق ابلاغ شده است، افزود: تلاش می‌شود با جذب اعتبار اختصاص یافته برای تکمیل زیرساخت‌ها، با مدیریت جهادی در کمتر از چهار ماه این مرز بازگشایی شود.

وی از رفع موانع موجود بر سر راه اجرای تعدادی از طرح‌های بزرگ مصوب سفر مقام معظم رهبری در استان خبر داد و گفت: با شرایط فراهم شده در زمینه اقدامات زیربنایی و تلاش بیشتر مدیران باید اقتصاد و فرهنگ استان را شکوفا کنیم.

استاندار کرمانشاه، معضل بیکاری را یکی از مشکلات مهم استان کرمانشاه عنوان کرد و افزود: مسئولان باجدیت، استفاده از همه استعدادها و فارغ از هر دیدگاهی در جهت رفع مشکلات و خدمت‌رسانی بهتر به مردم تلاش کنند.

رضایی‌بابادی با تأکید بر اجرای اقتصاد مقاومتی، استقبال از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و توسعه و تجهیز مرزها را از دیگر اولویت‌های مهم استان عنوان کرد.

این مسئول، سیاست کلی دولت را کار و تلاش در جهت خدمت به مردم اعلام کرد و گفت: باید با عزم ملی و مدیریت جهادی برای تحقق این مهم تلاش کرد.

استاندار کرمانشاه در پایان این جلسه با تقدیر از زحمات «جبار فرامرزی» سرپرست سابق فرمانداری شهرستان گیلان‌غرب، «فرامرز اکبر» را به‌عنوان سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان معرفی کرد.

سرپرست سابق فرمانداری گیلان‌غرب نیز گزارشی از اقدامات انجام شده در بخش‌های مختلف را در 9 ماه سرپرستی فرمانداری این شهرستان ارائه کرد.

فرامرز اکبری فرماندار جدید گیلان‌غرب نیز با تقدیر از اعتماد استاندار و مسئولان گفت: نهایت توان خود را با کمک مردم و مسئولان در جهت توسعه شهرستان به‌ویژه تحقق پیام نوروزی مقام معظم رهبری و خدمت به مردم منطقه به‌کار خواهم برد.

انتهای پیام/2700/ذ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول