اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین:

27 سارق در قزوین به دام پلیس افتادند

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری 27 سارق و کشف 57 فقره سرقت طی سه روز گذشته در این استان خبر داد.

27 سارق در قزوین به دام پلیس افتادند

غلامحسین دارایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت منزل در قزوین مأموران پلیس آگاهی استان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: این مأموران با انجام تحقیقات فنی، تعداد 9 نفر سارق را شناسایی و دستگیر کردند که متهمان به ارتکاب 13 فقره سرقت منزل در قزوین معترف شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: در شهرستان البرز نیز با دستگیری یک سارق منزل، سه مورد از این نوع سرقت کشف شد.

دارایی تصریح کرد: همچنین با تلاش مأموران شهرستان بویین زهرا سه نفر سارق سابقه‌دار شناسایی و دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: متهمان به ارتکاب دو فقره سرقت منزل و دو مورد سرقت از داخل خودرو معترف شدند.

وی بیان کرد: در اقدام دیگری با دستگیری سه نفر سارق به دست مأموران پلیس آگاهی استان قزوین، شش مورد سرقت داخل خودرو کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین همچنین از دستگیری دو نفر سارق مکان‌های خصوصی به دست مأموران کلانتری 11 قزوین خبر داد و اضافه کرد: دستگیرشدگان به ارتکاب 9 مورد سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره در قزوین معترف شدند.

دارایی، دستگیری دو نفر سارق و کشف هشت فقره سرقت از مکان‌های خصوصی به دست مأموران کلانتری 14 قزوین را از دیگر اقدامات پلیس در این شهرستان نام برد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین اذعان داشت: در شهرستان البرز نیز با دستگیری دو نفر سارق سابقه‌دار، چهار مورد سرقت مغازه و دو فقره سرقت از مکان‌های دولتی در این شهرستان کشف شد.

وی یادآور شد: علاوه بر آنچه گفته شد، مأموران انتظامی شهرستان تاکستان نیز با دستگیری سه نفر سارق سیم برق، موفق به کشف شش فقره سرقت کابل در این شهرستان شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین، دستگیری دو نفر سارق و کشف سه مورد سرقت احشام را از سوی مأموران انتظامی شهرستان بویین زهرا از دیگر اقدامات پلیس در سه روز گذشته عنوان کرد.

انتهای پیام/2667/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول