اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هواشناسی نوشهر و چالوس هشدار داد

کاهش شدید دما و آبگرفتگی معابر غرب مازندران در روزهای آینده

سرپرست هواشناسی نوشهر و چالوس درباره احتمال آب‌گرفتگی معابر شهرهای غرب مازندران در پی وقوع بارش‌های شدید باران در روزهای آینده هشدار داد.

کاهش شدید دما و آبگرفتگی معابر غرب مازندران در روزهای آینده

اسحاق حمیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در چالوس اظهار داشت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی امروز شنبه شاهد افزایش محسوس دما و وزش باد گرم در سطح مازندران هستیم.

وی افزود : با ورود سامانه بارشی از یکشنبه شب تا دوشنبه شاهد بارش شدید باران و کاهش دما در غرب مازندران هستیم.

سرپرست هواشناسی نوشهر و چالوس تأکید کرد: از بعد از ظهر روز یکشنبه وزش باد شدید و بارندگی را در غرب استان شاهد خواهیم بود.

حمیدی با بیان اینکه در حال حاضر سرعت باد 72 کیلومتر در ساعت است اذعان داشت: روز دوشنبه نیز علاوه بر بارش باران شاهد کاهش قابل ملاحظه دما بین 15 تا 20 درجه هستیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: در روز دوشنبه دریا مواج و طوفانی ‌است و بارش برف در ارتفاعات و آبگرفتگی معابر نیز دور از انتظار نیست.

سرپرست هواشناسی نوشهر و چالوس بیان داشت: از روز سه‌شنبه شاهد خروج سامانه ناپایدار در غرب مازندران خواهیم بود و از ناپایداری هوا کاسته می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: برای روز چهارشنبه(13 فروردین ) نیز از بعدازظهر ورود سامانه ناپایدار با افزایش ابر و بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/86028/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول