اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

زیارت کاروان پیاده شیعیان عراق از امام‌زاده حسن اسلام‌آبادغرب

کاروان پیاده شیعیان عراق امروز از بقعه متبرکه امام‌زاده حسن شهرستان اسلام‌آبادغرب بازدید و زیارت کردند.

زیارت کاروان پیاده شیعیان عراق از امام‌زاده حسن اسلام‌آبادغرب

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، کاروان پیاده شیعیان عراق ظهر امروز از بقعه متبرکه امام‌زاده حسن شهرستان اسلام‌آبادغرب بازدید کردند.

این کاروان ضمن زیارت حرم نورانی این امام‌زاده از اجرای طرح آرامش بهاری توسط اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه قدردانی کردند.

کاروان پیاده شیعیان عراق از فضای مناسب و حال و هوای معنوی طرح آرامش بهاری در بقعه امام‌زاده حسن شهرستان اسلام‌آبادغرب ابراز رضایت کردند و اجرای این طرح در بقاع متبرکه استان کرمانشاه را غیر قابل مقایسه با سایر استان‌ها دانستند.

روحانی مستقر در بقعه، پس از ذکر نکاتی در خصوص کرامات امام‌زاده حسن و طراحی چند سوال شرعی و اعتقادی از کاروان پیاده شیعیان عراق، اقدام به برگزاری مسابقه فرهنگی و اهدا جوایزی برای آن‌ها نمود.

یکی از اعضای کاروان پیاده شیعیان عراق در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه موجب آرامش زائران و آشنایی بیشتر آن‌ها با مسائل دینی و اعتقادی می‌شود.

احمد جاسم تصریح کرد: مصادف شدن ایام نوروز با ایام فاطمیه اجرای برنامه‌های طرح آرامش بهاری را با حال و هوای معنوی خاصی همراه ساخته است.

به گفته وی برپایی خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه و پاسخگویی به مسائل شرعی زائران، موجب ترغیب بازدیدکنندگان برای حضور در اماکن مذهبی می‌شود.

گفتنی است طرح آرامش بهاری از تاریخ 28 اسفند سال گذشته تا 15 فروردین‌ماه سال‌جاری در 22 بقعه متبرکه استان کرمانشاه با هدف استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه در تعطیلات نوروزی و تلاش برای تقویت باورهای دینی مسافران و زائران اماکن مذهبی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/2700/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول