اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر زنجان:

گردشگری زنجان با ایده‌آل‌ها فاصله دارد

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اقدامات انجام شده برای بهبود گردشگری این شهر، گفت: وضعیت گردشگری زنجان برای رسیدن به نقطه ایده‌آل فاصله دارد.

گردشگری زنجان با ایده‌آل‌ها فاصله دارد

سعید امیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به تغییرات ایجاد شده در سطح شهر زنجان اظهار داشت: این تغییرات به نوعی در جذب گردشگر مفید بوده است.

وی با ناکافی دانستن اقدامات انجام شده برای جذب گردشگر در صورت کلان آن تصریح کرد: اقدامات اینچنینی برای نتیجه دادن نیاز به زمان دارد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان خاطرنشان کرد: وضعیت گردشگری زنجان برای رسیدن به نقطه ایده‌آل فاصله دارد.

این مسئول رفع مشکلات گردشگری زنجان را نیازمند فراهم شدن زیرساخت‌های مورد نیاز دانست و اضافه کرد: معرفی استان در رسانه ها یکی از این نیازها محسوب می‌شود که باید اقداماتی در این راستا انجام شود.

*‌توجه شورای شهر زنجان به اولویت‌ها

امیدی در پاسخ به سئوالی در مورد اولویت‌های شورای شهر زنجان با اشاره به پشت سر گذاشته شدن مقدمات شورا در سال گذشته ابراز داشت: طی سال جاری اولویت‌ها و نیازهای شهر زنجان در دستور کار اعضای شورا قرار می‌‌گیرد.

وی با بیان اینکه مردم زنجان انتظار به حقی در مورد رفع مشکلات موجود در سطح شهر دارند، ادامه داد: اولویت‌های شهر زنجان در سال‌های گذشته تعریف شده است.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان، طرح‌های سبزه‌میدان، مجتمع اشراق و پارکینگ‌ها را از پروژه‌های اولویت‌دار شهر زنجان اعلام کرد و گفت: اعضای شورا با همراهی شهرداری زنجان در صدد عملیاتی کردن این طرح‌ها هستند.

* جذب سرمایه‌گذار از اولویت‌های شورای شهر زنجان است

این مسئول، جذب سرمایه‌گذار را از دیگر اولویت‌های شورای شهر زنجان اعلام کرد و ابراز داشت: این اولویت به صورت ویژه در کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای شهر زنجان دنبال می‌شود.

امیدی به برنامه‌های شورای شهر زنجان برای همراهی با شعار سال و همچنین اقتصادی مقاومتی اشاره کرد و متذکر شد: اقداماتی هم در راستای افزایش بهره‌وری در بین کارکنان شهرداری زنجان انجام شده است.

وی، کمک به افزایش قابلیت درآمدزایی شهرداری زنجان را از دیگر برنامه‌های شورای شهر زنجان اعلام کرد و ادامه داد: این برنامه‌ها در سایه خلاقیت کارکنان شهرداری قابلیت تحقق دارد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان، محقق شدن برنامه‌های شورا و شهرداری زنجان را در بهبود اوضاع شهری منوط به مشارکت مردم دانست و تاکید کرد: با توجه به شعار سال می‌توان برنامه‌های شهری را هم در حوزه توسعه تحقق بخشید.

انتهای پیام/73004/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول