اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

جمهوری اسلامی مدل حقیقی مردم سالاری دینی ‌است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل اعلام کرد جمهوری اسلامی مدل حقیقی مردم سالاری دینی و شیوه کارآمد اداره جامعه به دست خود مردم است که در نظام ما متبلور شده است.

جمهوری اسلامی مدل حقیقی مردم سالاری دینی ‌است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل پیش از ظهر امروز با صدور بیانیه‌ای در آستانه 12 فروردین روز جمهوری اسلامی بیان کرد: نهال مقدس انقلاب اسلامی که در سال 57 با اهدای خون هزاران جوان آزادیخواه ایران و به رهبری امام راحل به ثمر نشسته بود عاقبت پس از گذشت 50 روز از پیروزی غرورآفرین خود یعنی در 12 فروردین سال 58 زمینه‌ساز یک همه پرسی تاریخی را فراهم کرد و ملت قهرمان ایران اسلامی با رای 98 درصدی به حکومت جمهوری اسلامی جهانیان را در بهت و حیرت فرو برد و اولین مشارکت جدی با حضور حداکثری در طول تاریخ جهان در تعیین سرنوشت ملت را به نام خود ثبت کرد.

در بخشی از این بیانیه‌ آمده است در 12 فروردین سال 58 بساط حکومت 2500 ساله ستم‌شاهی از سرزمین ایران اسلامی برچیده شد و نظامی مبتنی بر مدل حکومت اسلامی که در راس آن ولی فقیه عادل قرار گرفته بود شکل گرفت. که تداعی‌گر احیای اسلام ناب محمدی (ص) در سراسر گیتی بود و پس از سپری شدن سالیان انتظار کشور از دست استکبار و استعمارگران رهایی یافت و شعار شیرین و زیبای استقلال آزادی جمهوری اسلامی تحقق یافت.

در این بیانیه آمده است 12 فروردین از اهمیت خاصی در تاریخ انقلاب اسلامی برخوردار است که حضرت امام خمینی (ره)‌ از آن به عنوان عید بزرگ ملی و مذهبی مردم ایران و روز نخستین حکومت الله نام بردند.

در بخش پایانی این بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با تبریک سال جدید که با ایام فاطمیه تقارن یافته است و نامگذاری این سال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی با گرامیداشت یوم‌الله 12 فروردین سالروز تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان مدل حقیقی مردم سالاری دینی در تحقق آرمانهای والای انقلاب اسلامی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری همگان را به حضور در صحنه‌های مختلف دعوت کرد.

انتهای پیام/62001/ی/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول