اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ایجرود خبر داد

سفر 100 هزار مسافر نوروزی به شهرستان ایجرود

فرماندار ایجرود از سفر 100 هزار مسافر نوروزی به شهرستان ایجرود خبر داد.

سفر 100 هزار مسافر نوروزی به شهرستان ایجرود

باقر اکبرپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بازدید از اماکن فرهنگی شهرستان ایجرود در نوروز سال جاری شاهد افزایش بوده است.

فرماندار ایجرود با اشاره به اینکه در شهرستان ایجرود بیش از 300 اثر تاریخی و فرهنگی وجود دارد، عنوان کرد: اقدامات مناسبی برای میزبانی از مسافران در ایام نوروز در نظر گرفته شده است.

این مسئول به تردد 20 هزار و 380 خودرو در محورهای شهرستان ایجرود اشاره و خاطر نشان کرد: این میزان تردد در هشت روز نخست سال اتفاق افتاده است.

وی به در نظر گرفتن دو مدرسه در شهرستان ایجرود برای اسکان مسافران اشاره و تصریح کرد: یک مدرسه در شهر حلب و یک مدرسه در شهر زرین آباد برای اسکان فرهنگیان در نظر گرفته شده است.

اکبرپور ادامه داد: بر طبق اطلاعات دریافت شده تعداد 500 نفر از مسافران نوروزی در این مدارس حضور پیدا می‌کنند.

فرماندار ایجرود با اشاره به نزدیکی این شهرستان به زنجان تاکید کرد: به دلیل این نزدیکی میزان ماندگاری مسافران در  شهرستان ایجرود پایین است.

وی تعداد بازدیدکنندگان از اماکن فرهنگی این شهرستان را رو به رشد دانست و اعلام کرد: در هشت روز نخست سال 100 هزار مسافر نوروزی به شهرستان ایجرود سفر کرده‌اند.

این مسئول نوروز را زمانی مناسب برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهرستان ایجرود خواند و عنوان کرد: شهرستان ایجرود به دلیل داشتن موقعیت ویژه و استراتژیک در استان زنجان ظرفیت‏های فراوانی برای توسعه به ویژه در زمینه گردشگری دارد.

انتهای پیام/73009/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول