اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش لرستان خبر داد

اسکان بیش از 64 هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش لرستان

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش لرستان گفت: در 10 روز نخست تعطیلات بهاری 64 هزار و 456 مسافر مهمان آموزش و پرورش لرستان شدند.

اسکان بیش از 64 هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، گودرز کریمی‌فر صبح امروز در بازدید از اردوگاه کمالوند خرم‌آباد در جمع خبرنگاران ضمن ابراز رضایت از نحوه خدمات‌دهی به مسافران نوروزی اظهار داشت: طی 10 روز تعطیلات نوروزی مسافران نوروزی در آموزش و پرورش لرستان 64 هزار و 456 مسافر در قالب 7 هزار و 138 خانوار تعطیلات خود را در این استان سپری کرده‌اند.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش لرستان گفت: در بررسی فرم‌های نظرسنجی که در بدو ورود مسافرین نوروزی در ستادهای اسکان توزیع شده مشاهده شد که اکثریت قریب به اتفاق مهمانان نوروزی از نوع برخورد و عملکرد عوامل اجرایی اعلام رضایت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: دغدغه آموزش و پرورش لرستان فراهم کردن امکانات رفاهی مناسب برای مسافرین است و با پیگیری و تعامل با مدیران ارشد استانی به دنبال ارتقاء درجه رفاهی مراکز استاد هستیم.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با اعلام کسب رتبه برتر لرستان در بین استان‌های غرب کشور گفت: بر اساس اعلام مسئولان وزارتی لرستان عملکرد خوبی را در بحث اسکان مسافران نوروزی داشته است.

وی در ادامه بازدید از مراکز اسکان به همراه روسای ادارات حراست و روابط عمومی از اردوگاه ملی آیت‌الله کمالوند شهرستان خرم‌آباد با اشاره به طرح توسعه اردوگاه ملی آیت‌الله کمالوند گفت: به منظور رفاه بیشتر همکاران فرهنگی طرح توسعه اردوگاه آیت‌الله کمالوند در دستور کار قرار دارد.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش لرستان خاطرنشان کرد: احداث سالن چند منظوره، زمین چمن فوتبال، فوتسال، میدان اسب سواری، تالار پذیرایی، سینما روباز و تکمیل سالن اجتماعات و زمین والیبال ساحلی از جمله پروژه‌هایی است که در این اردوگاه احداث و یا تکمیل می‌شوند.

کریمی‌فر با اشاره به استقبال خوب مسافران نوروزی از اردوگاه ملی آیت‌الله کمالوند شهرستان خرم‌آباد گفت: وجود مناظر طبیعی و چشم‌انداز عالی این اردوگاه باعث شده است، تا اقبال مسافران به این اردوگاه بیشتر شود.

وی وجود آبشار طبیعی، آلاچیق، سیاه چادر سنتی، کوچه باغ، استخر روباز و باغ‌های میوه را از جاذبه‌های این اردوگاه ذکر کرد و افزود: این اردوگاه با توجه به امکانات رفاهی آن تحت عنوان مرکز اسکان ویژه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/2304/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول