اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

تحقق پیام سال رهبری نیاز به اهتمام مضاعف مسئولان دارد

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: تحقق پیام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، نیاز به اهتمام مضاعف مسئولان دارد.

تحقق پیام سال رهبری نیاز به اهتمام مضاعف مسئولان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، محمدرضا جهان در نخستین شورای اداری آموزش و پرورش در سال جاری با اشاره به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب به نام اقتصاد و فرهنگ با مدیریت جهادی و عزم ملی اظهار داشت: اهداف این نام‌گذاری باید با برگزاری جلسات، برنامه‌ریزی و پشتکار مجموعه کارکنان نظام تعلیم و تربیت تبیین شود تا به این مهم دست یابیم.

وی کار آموزش و پرورش را مهم عنوان و خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش استان سمنان متولی تعلیم و تربیت بیش از 100 هزار دانش‌آموز است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان بر به‌روز بودن، استفاده از نوآوری، توانمندسازی، سلامت اداری و حفظ کرامات اخلاقی تاکید کرد.

جهان، آموزش و پرورش در سطح ستادی و آموزشی را سالم‌ترین دستگاه اجرایی خواند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ابراز امیدواری کرد:در سال 93 با اخلاق و برنامه‌ریزی، آموزش و پرورش را به سمت پیشرفت هدایت کنیم.

انتهای پیام/2249/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول