اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای خدمات‌رسانی به مسافران

ایستگاه‌های صلواتی به نام سرداران شهید در سراسر سمنان برپا شد

مدیر اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: ایستگاه‌های صلواتی در راستای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی و به نام سرداران شهید در سراسر استان سمنان برپا شد.

ایستگاه‌های صلواتی به نام سرداران شهید در سراسر سمنان برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، بهنام مطلبی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از طرح آرامش بهاری و خیمه‌های معرفت شهرستان‌ گرمسار اظهار کرد: خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی و زائران حرم امن رضوی در استان سمنان باید با جدیت دنبال شود.

وی تصریح کرد: هم‌زمان با فرارسیدن عید سعید نوروز و اوج گرفتن سفرهای نوروزی، طرح‌های متعددی در راستای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی و زائران امام هشتم (ع) از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان طراحی و اجرا شده است.

مدیر اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان افزود: با توجه به شرایط ویژه جغرافیایی که در استان سمنان با آن سر و کار داریم و این استان در مسیر شاهراه ارتباطی تهران- مشهد و محل عبور زائران حرم رضوی قرار گرفته است، امسال 15 ایستگاه صلواتی از سوی این اداره کل برای خدمات‌رسانی به مسافران برپا شد.

مطلبی بیان کرد: ایستگاه‌های صلواتی به نام سرداران و 3 هزار شهید استان سمنان در تمام خیمه‌های معرفت استان دایر شده است و به زائران امام رضا (ع) و مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌دهد.

وی تصریح کرد: در مرکز استان سمنان، در جوار خیمه‌ معرفت پارک 17 شهریور سمنان، این ایستگاه به نام امامزادگان یحیی ابن موسی الرضا (ع) و علی ابن جعفر (ع) دایر شده و فعالیت آن بسیار مطلوب بوده است.

مدیر اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان افزود: کنگره سرداران و 3 هزار شهید استان سمنان که سال‌ها برای برگزاری آن برنامه‌ریزی شده، قرار است امسال در استان برگزار شود و از این رو، سعی شد در برپایی ایستگاه‌های صلواتی، تبلیغاتی نیز در این زمینه صورت گیرد.

به گزارش فارس؛ اوقاف و امور خیریه استان سمنان برای ارائه خدمات در نوروز امسال، 15 خیمه معرفت را در نقاط مختلف این استان برپا کرده است.

برپایی خیمه‌های معرفت یکی از سیاست‌هایی است که امسال سازمان اوقاف و امور خیریه به طور جدی آن را دنبال می‌کند.

سعی شده است تا خیمه‌های معرفت با هماهنگی ادارات شهرستانی اوقاف و امور خیریه در استان سمنان در اماکن پرتردد و محل‌های اسکان زائران حرم امن رضوی و مسافران نوروزی برپا شود تا بتواند به اهداف ترسیم شده برای آن دست یابد.

خیمه‌های معرفت دارای بخش‌های مختلفی از جمله مدیریت، سرگرمی، عکس، پاسخ به سئوالات شرعی برادران و خواهران، مشاوره و . . . است که در طول ایام نوروز به مخاطبانش خدمات ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول