اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد

انجام گشت‌های سیار بازرسی در تعطیلات نوروزی در زنجان

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان از انجام گشت‌های سیار بازرسی در تعطیلات نوروزی در زنجان خبر داد.

انجام گشت‌های سیار بازرسی در تعطیلات نوروزی در زنجان

حمید رضا عزیزپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان زنجان براساس وظایف ذاتی خود که مبارزه با تخلفات و قاچاق است، اقدامات مختلفی را در طول سال انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه در ایام نوروز که حضور گردشگران و مسافران در استان بیشتر است، تعزیرات نیز نظارت و بازرسی بیشتری بر بازار نسبت به روزهای عادی انجام می‌دهد، اضافه کرد: امسال نیز طبق سنوات گذشته اقدامات مختلفی از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون انجام شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به گشت‌های سیار این اداره در سطح شهر به ویژه در مناطقی که مهمانان نورزی بیشتر سکونت دارند، اظهار داشت: اداره کل تعزیرات استان در ایام عید همچون قبل با جدیت با متخلفان برخورد می‌کند.

این مسئول در ادامه با اشاره به گشت سیار ستاد تسهیلات نوروزی از رستوران‌ها و غذاخوری‌های بین راهی استان زنجان افزود: این گشت توسط شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات بهداشتی ، دارویی و درمانی اداره کل و همچنین با حضور اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان در راستای بازدید از غذاخوری‌ها و رستوران‌های بین راهی اتوبان زنجان – قزوین انجام شد.

عزیزپور بیان کرد: در این گشت از انبار، آشپزخانه و محیط این صنوف بازدید شده و تذکرات لازم را به برخی از متخلفان داده شده و به برخی از تخلفات نیز در همان محل رسیدگی شد.

وی در ادامه از استقرار شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی خبر داد و بیان کرد: این شعبه به منظور رسیدگی فوری به تخلفات اقتصادی و کشف تخلفات احتمالی در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی از 29 اسفند ماه در این ستاد دایر شده و تا 15 فروردین امسال به کار خود ادامه خواهد داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در ادامه از رسیدگی به پرونده قاچاق 256 گوشی تلفن همراه خارجی در تعزیرات حکومتی استان زنجان طی ایام نوروز خبر داد و گفت: این پرونده در شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق این اداره کل مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته است.

این مسئول با بیان اینکه متهم پرونده مذکور اقدام به قاچاق 256 دستگاه گوشی تلفن همراه با ارزش 3 میلیارد و 700 میلیون ریال کرده بود، افزود: این گوشی‌های قاچاق در محور بیجار- ایجرود توسط ماموران انتظامی از یک دستگاه خودروی نیسان کاپرا، کشف و پرونده به تعزیرات ارجاع داده شده بود.

انتهای پیام/73005/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول