اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون میراث فرهنگی کرمانشاه مطرح کرد

فروش 40 میلیون تومانی صنایع دستی کرمانشاه

معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از فروش 40 میلیون تومانی صنایع دستی استان کرمانشاه خبر داد.

فروش 40 میلیون تومانی صنایع دستی کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، نصرت‌الله سپهر اظهار داشت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته 17 نمایشگاه صنایع دستی در سطح استان کرمانشاه برقرار شده است.

به گفته سپهر، در این نمایشگاه‌ها آثاری از صنایع دستی مطرح استان مانند گیوه، لباس محلی، گلیم، جاجیم، منبت، معرق، نازک کاری چوب، مشبک، آینه کاری، چرم سازی، تراش سنگ قیمتی و نیمه قیمتی، ابزار آلات فلزی و ... به نمایش گذاشته شده است.

معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه بیان داشت: در کنار عرضه صنایع دستی در این نمایشگاه‌ها، سوغات استان کرمانشاه همچون نان برنجی، نان شکری، نان خرمایی و کاک به صورت زنده پخت و عرضه می‌شود.

وی به فروش روزانه 40 میلیون تومانی صنایع دستی اشاره کرد و افزود: این امر حاکی از حضور پرشور گردشگران و مسافران نوروزی در استان است.

سپهر صنایع دستی استان کرمانشاه را بخشی از شناسنامه مردم این دیار دانست و تاکید کرد: از عموم مسافران نوروزی درخواست می‌شود از دستاوردهای صنایع دستی هنرمندان خوش ذوق کرمانشاهی هدایا و سوغاتی‌های خود را فراهم کنند.

معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه یادآور شد: این نمایشگاه‌ها از روز اول تا چهاردهم فروردین از ساعت 9 صبح تا 22 شب دایر است.

انتهای پیام/2700/ب/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول