اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد یادمان هفت تپه خبر داد

نصب سنگ یادبود علمدار هفت تپه

مسئول ستاد یادمان هفت تپه گفت: به منظور گرامیداشت مقام شهدای لشکر 25 کربلا، سنگ یادبود یادمان بزرگ و با عظمت علمدار هفت تپه نصب می‌شود.

نصب سنگ یادبود علمدار هفت تپه

روح‌الله صادقی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع مقدس خبرگزاری فارس از ساری، اظهار داشت: یادمان معنوی و روحانی هفت تپه که یک ماه از بازگشایی اولیه آن می‌گذرد شاهد حضور هزاران زائر و عاشق مازندرانی بوده که شرح حال هر یک از آنها خارج از توصیفات بیانی است.

وی، حضور در این یامان را برای زائرین مازندرانی، غرورانگیزترین و خاطره انگیزترین یادمان خواند و افزود: ردپای شهدا، نفس مسیحایی آنها هنوز در نقطه به نقطه این مکان با عظمت، محسوس بوده و عطر صمیمانه آنها، دل هر دنیازده‌ای را خانه تکانی می‌کند.

صادقی، تقدیم بیش از 23 شهید در هفت تپه را یکی از نکات بارز و نقطه قوت این یادمان خواند و خاطرنشان کرد: با بمباران‌های هوایی که صدام با تبلیغات گسترده رسانه‌ای بر سر رزمندگان لشکر ویژه و همیشه پیروز 25 کربلا فرو ریخت، تعدادی از بهترین رزمندگان این لشکر که علمدار آنها «سردار شهید حاج جعفر شیرسوار» بود به ندای حق، لبیک گفته و آسمانی شدند.

مسئول ستاد یادمان هفت تپه، ادامه داد: به منظور گرامیداشت از مقام شامخ شهدای لشکر خط‌شکن 25 کربلا، محل شهادت «حاجی شیرسوار» را مزین به سنگ یادبودی کرده‌ایم که انشاالله در آینده‌ای نزدیک، آنجا به یادمانی بزرگ و با عظمت و خلوتگاه همه زائران شمال کشور شود.

وی در پایان متذکر شد: طی این روزها، یادگاران دفاع مقدس، با حال و هوای همان دوران، به هفت تپه مشرف شدند و خاطرات آن روزها را برای نسل امروز تداعی می‌کنند و این فرهنگ ارزشمند و مجاهدت‌های سلحشورانه فرزندان عزیز مازندران به زیبایی تبیین می‌شود.

انتهای پیام/86029/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول