اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 24 ساعت گذشته رخ داد

6 فقره واژگونی خودرو در راه‌های سمنان / 23 نفر مصدوم شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از امدادرسانی به 6 فقره واژگونی خودرو در راه‌های سمنان خبر داد که در آنها 23 نفر مصدوم شدند.

6 فقره واژگونی خودرو در راه‌های سمنان / 23 نفر مصدوم شدند

حسن شکراللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته، 6 فقره واژگونی خودرو در راه‌های استان سمنان رخ داد که 23 نفر مصدوم بر جای گذاشت.

وی تصریح کرد: در واژگونی خودروی دوو در کیلومتر 25 محور دامغان ـ شاهرود، دو نفر مصدوم شدند که یک نفر به صورت سرپایی مداوا و یک نفر دیگر به مرکز درمانی منتقل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: در واژگونی خودروی سواری پراید در 45 کیلومتری جاده سمنان ـ دامغان، چهار نفر مصدوم شدند که خوشبختانه به صورت سرپایی مداوا شدند.

شکراللهی ادامه داد: در واژگونی تریلر در کیلومتر 15 محور فولادمحله ـ کیاسر، دو نفر مصدوم شده که هر دو نفر توسط هلال احمر به مرکز درمانی اعزام شدند.

وی گفت: در واژگونی پژو 405 در کیلومتر 82 جاده دامغان ـ سمنان، خوشبختانه چهار سرنشین پژو به صورت سرپایی مداوا شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان افزود: در واژگونی پراید در کیلومتر 150 محور ارتباطی دامغان ـ جندق، سه نفر مجروح و به صورت سرپایی مداوا شدند.

شکراللهی اضافه کرد: در برخورد پراید با گاردریل کنار جاده در کیلومتر 98 محور گرمسار ـ سمنان نیز 6 نفر مجروح و همگی به صورت سرپایی مداوا شدند.

انتهای پیام/2249/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول