اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه بسیج حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج خبر داد

اعزام 450 نفر از آوج به سرزمین‌های نور

فرمانده ناحیه بسیج حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج گفت: 450 نفر از اقشار مختلف مردم شهرستان آوج در قالب کاروان‌های متعدد راهیان نور عازم جبهه‌های جنوب شدند.

اعزام 450 نفر از آوج به سرزمین‌های نور

غلامرضا مهرعلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: 450 نفر از اقشار مختلف مردم شریف شهرستان آوج در قالب کاروان‌های متعدد راهیان نور برای زیارت مشهد الشهدای ایران عازم کربلای جبهه‌های جنوب در استان خوزستان شدند.

وی افزود: همه تمهیدات لازم از جمله مستقر کردن راوی و روحانی، خادم و تجهیزات لازم در کاروان‌ها برای زائران آماده شده است.

مهرعلیان با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در مورد سبک زندگی در زمان حال گفت: جهادگران با هر حرکت و اقدامی که در مناطق محروم انجام می‌دهند در اصل گامی برای رسیدن به اهداف کلان نظام بر می‌دارند و از طرف دیگر یک حرکت فرهنگی را به ثبت می‌رسانند.

وی در خصوص تأثیر راهیان نور در روحیه انقلابی نسل جوان عنوان کرد: کسانی که در رزمگاه رزمندگان اسلام حضور پیدا می‌کنند، از سیره عملی آنان الگو می‌گیرند و این الگو برای جوان‌های ما سازنده است.

مهرعلیان یادآور شد: شهیدان آن روزها جانفشانی کردند و ولایتمداری خود را به اثبات رساندند و جان شیرین را در طبق اخلاص گذاشتند و امروز ما باید حافظ خون مطهر آنان باشیم تا مبادا شرمنده شهدا شویم.

وی عنوان کرد: همچنین امروز تعداد 360 نفر از بسیجیان شهرستان آوج در قالب 9 اتوبوس از شهرستان آوج در قالب کاروان‌های زیارتی راهیان نور عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

فرمانده ناحیه بسیج حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج اضافه کرد: این کاروان‌ها به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی و زیارتگاه‌های شهدا در مناطق عملیاتی جنوب کشور در دوران دفاع مقدس بازدید به عمل می‌آورند.

وی؛ شلمچه، طلائیه، معراج الشهدا، اروند کنار و هویزه را از جمله مکان‌هایی عنوان کرد که زائران از آنها بازدید می‌کنند.

گفتنی است؛ به منظور رعایت مسائل ایمنی و فرهنگی در هر یک از اتوبوس‌ها پلیس یاران بسیجی و رابطان فرهنگی انجام وظیفه می‌کنند.

انتهای پیام/2667/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول