اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین:

فضای سبز شهر قزوین توسط مردم حفاظت شود

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین بر نگهداری و حفاظت از فضای سبز این شهر توسط همشهریان و میهمانان نوروزی تأکید کرد.

فضای سبز شهر قزوین توسط مردم حفاظت شود

سیدمهدی کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: فضای سبز یکی از مهمترین عوامل حیات انسان‌هاست تا جایی که ایجاد فضاهای سبز مناسب موجب کاهش آلودگی‌های صوتی و تنفسی، کاهش حرارت و افزایش نسبی رطوبت، زیبایی، سلامت و شادابی محیط می‌شود.

وی ادامه داد: سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین که در فعالیت‌های خود جهت حفظ و نگهداری فضاهای سبز با پیمانکاران متعدد و گوناگون همکاری دارد، همواره به دنبال یافتن چارچوبی برای ارزشیابی دقیق و موثر جهت عملکرد پیمانکاران بوده‌ است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین افزود: ثبت عملکرد پیمانکاران به صورت ادواری و به کارگیری مکانیزم‌های تشویقی و تنبیهی مناسب می‌تواند انگیزه پیمانکاران را برای بهبود عملکرد در دوره‌های مختلف تقویت کند که سازمان پارک‌ها و فضای سبز قزوین نیز از این امر مستثنی نیست و برای رسیدن به اهداف مذکور واحد نظارت در این سازمان تشکیل و مشغول به فعالیت است.

کاظمی اضافه کرد: پارک‌ها و فضاهای سبز شهر قزوین به 15 مجموعه تقسیم شده است که هر مجموعه توسط یک پیمانکار نگهداری می‌شود و نظارت مستقیم بر حسن انجام کار پیمانکاران به طور شبانه‌روزی، کنترل کیفیت و ارزشیابی عملکرد پیمانکاران، ارایه راهکار در راستای بهبود وضعیت کاری بخشی از فعالیت‌های واحد نظارت این سازمان است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین تصریح کرد: همچنین انجام همه امور پارک‌ها و فضای سبز میادین و خیابان‌ها، بازسازی و بازپیرایی فضاهای سبز متروک و فرسوده، نگهداری و تعمیر و تعویض دایمی مبلمان پارکی و وسایل بازی و ورزشی و روشنایی بوستان‌ها و میادین و تحقیقات علمی و پیشبرد امور به سمت استانداردها از دیگر فعالیت‌های این سازمان است.

وی عنوان داشت: ناظران این سازمان به صورت روزانه از مجموعه 15 گانه فضای سبز قزوین بازدید کرده و ضمن رفع مشکلات و معضلات و ارایه راهکار به پیمانکاران، ارزشیابی کار هر مجموعه را به صورت جداگانه در قالب صورت وضعیت روزانه تنظیم می‌کنند.

کاظمی عنوان کرد: تهیه، تنظیم و محاسبه صورت وضعیت میانگین ماهانه، طبقه‌بندی، بایگانی و درج جرایم در صورت وضعیت‌ها و همه امور ستادی این واحد توسط همکاران ناظر انجام و در قالب یک تیم نظارتی کنترل کیفیت حفظ و نگهداری کل فضای سبز قزوین را عهده‌دار هستند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین در پایان بیان داشت: به امید روزی که سبزترین و زیباترین شهر دنیا به دستان‌ ما ساخته شود، مطلوب است در ایام تعطیلات نوروزی، شهروندان و مسافران نوروزی از فضای سبز نگهداری و حفاظت کنند.

انتهای پیام/77014/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول