اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری صورت می‌گیرد

اجرای 34 پروژه عمرانی در شهر نوش‌آباد

عضو شورای اسلامی شهر نوش‌آباد از اجرای 34 پروژه عمرانی در این شهر طی سال 93 خبر داد.

اجرای 34 پروژه عمرانی در شهر نوش‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، قاسم کوهی ظهر امروز در همایش توسعه و پیشرفت شهر نوش‌آباد، با تقدیر از حضور تمامی مدعوین، فرهیختگان و نخبگانی که با همکاری و تعامل خود تاکنون موجبات پیشرفت و آبادانی این شهر را در سطوح مختلف فراهم کرده‌اند، اظهار داشت: همکاری و هماهنگی منسجم و متمرکز  فرهیختگان و نخبگان با مشارکت مردمی در کنار ظرفیت‌های موجود می‌تواند زمینه‌های رشد و ترقی این شهر را افزایش دهد.

وی، شهر زیر زمینی نوش‌آباد را گنج نهفته‌ای در دل خاک و کتاب تاریخ و یکی از ظرفیت‌های موجب ترقی و رونق اقتصاد گردشگری این شهر ذکر و عنوان کرد: شهرداری و شورای شهر دو بازوی اجرایی و حمایتی برای توسعه هستند.

عضو شورای اسلامی شهر نوش‌آباد با اشاره به تعریف 34 پروژه عمرانی شهرداری نوش‌آباد برای سال 93 در راستای پیشرفت و توسعه این شهر یادآور شد: بسیاری از این طرح‌ها با همت و مشارکت خیران و همراهی دیگر کسانی که توان حمایت معنوی و علمی دارند می‌تواند با سرعت و سهولت بیشتری در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی به سر منزل مقصود برسد.

به گفته کوهی، نوش‌آباد در حوزه‌های بهداشت و درمان، رفاهی، ورزشی و  فرهنگی از نظر توسعه فیزیکی این فضاها نیازمند رشد و تحول چشمگیری است که در این راستا حمایت همه جانبه بانیان مسئولان اجرایی و نخبگان را می‌طلبد.

امام جمعه شهر نوش‌آباد نیز در این همایش گفت: مسئولان با خدمت به مردم در عرصه‌های مختلف اجرایی کشور می‌توانند نافع‌ترین و دوست داشتنی‌ترین افراد در محضر پروردگار باشند.

حجت‌الاسلام سید حسین علوی نوش‌آبادی با اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا(س) افزود: همگان با تبعیت از سیره اهل بیت‌(ع) به ویژه حضرت فاطمه(س) که الگوی امامان معصوم(ع) نیز بود می‌توانند مسیر رشد و تعالی و پیشرفت را در حوزه مختلف فردی و اجتماعی زندگی طی کنند.

وی با تأکید بر لزوم اقتدا به سیره و روش ائمه اطهار(ع) و تخلّق به اخلاق ناب الهی و اسلامی گفت: تمسک به دو ثقل بزرگ یعنی قرآن و اهل بیت(ع) بهترین راهکار پیشرفت و ترقی و آبادانی است.

به گفته وی، شهر نوش‌آباد گرچه دارای جاذبه‌های تاریخی و گردشگری نظیر شهر زیرزمینی است اما مایه افتخار و سرمایه جاودان ملی این شهر 150 شهید جان برکف و بزرگواری است که در راه حفظ و احیای دین و وطن جان باختند تا آبادانی و  پیشرفت و تعالی دینی و اخلاقی و اجتماعی افراد برای همیشه جاودان بماند.

امام جمعه نوش‌آباد، شهدای این شهر را نشانگر صبغه ولایتمداری و پایبندی مردم متدین و متعهد این خطه به نظام دانست و خاطرنشان کرد: این شهر علاوه بر ظرفیت‌های طبیعی و بالقوه با اتکا به سرمایه معنوی و جاودانش می‌تواند در اوج تعالی و پیشرفت به ثریا برسد.

همایش توسعه و پیشرفت شهر نوش آباد با حضور حسین نوش‌آبادی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سردار ابراهیم راحمی مشاور وزیر نیرو در امور شاهد و ایثارگران، مهران فرزین دبیر فراکسیون اصناف در مجلس، سید صدرالدین صدری نوش‌آبادی رئیس امور توﺳﻌﻪ ﻣﺪیﺮیﺖ دانش ﻭ ﺳﺮﻣﺎیه ﺍﻧﺴﺎنی رئیس ﺟﻤﻬﻮﺭ، مسئولان شهرستان آران و بیدگل و فعالان حوزه‌های مذهبی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی برگزار شد.

تلاوت قرآن توسط حافظ 16 جزء قرآن محمد پهلوانی، پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، مرثیه‌سرایی حضرت فاطمه (س)، پخش کلیپ معرفی تاریخچه و پیشینه نوش‌آباد، اجرای تصنیف" ای ایران" و تقدیر از خیران این شهر در حوزه‌های آموزشی، درمانی ، ورزشی و علمی در سالن سردار شهید راحمی از جمله برنامه‌های این همایش بود.

انتهای پیام/2406/ذ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول