اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌ جمعه موقت مشهد:

مدعیان ولایت‌مداری به میدان بیایند

امام جمعه موقت مشهد گفت: مدعیان ولایت‌مداری به میدان بیایند.

مدعیان ولایت‌مداری به میدان بیایند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام محمدباقر فرزانه ظهر امروز در جوار بارگاه منور رضوی در جمع زائران و مجاوران اظهار داشت: آمریکا یک خصومت 60 ساله با ایران دارد و هیچ صفحه‌ای در تاریخ ایران و آمریکا نیست که در آن دشمنی آمریکا نسبت به مردم و ملت ایران نباشد.

وی بیان داشت: آمریکا در سال 88 فتنه عظیمی را با تمام توان مادی و تبلیغاتی خود به راه انداخت و هنوز هم سران رو سیاه فتنه را حمایت می‌کند.

فرزانه ادامه داد: مردم ما در روز 9 دی فتنه را شکست دادند و مراقب هستند کسانی که در فتنه حضور داشتند، وارد هیچ کدام از ارکان نظام نشوند.

وی با اشاره به جنگ دیگر آمریکا با ایران که همان جنگ اقتصادی است، ابراز کرد: آمریکا یک روز با ایران خصومت اقتصادی داشت و ذخایر نفت و گاز ایران را به یغما می‌برد و روز دیگر دارایی‌ها را بلوکه کرده تا به قول خودشان از عمران و آبادانی کشور جلوگیری کند و پس از آن نیز تحریم‌ها را به راه انداختند تا کشور را فلج کرده و مردم را روی در روی مسئولان نظام قرار دهند که البته باز هم شکست خورد.

فرزانه با اشاره به جنگ فرهنگی غربی‌ها علیه ایران و دیگر کشورهای اسلامی گفت: برنامه‌ریزی برای فساد انسان، ضدارزش‌های انسانی عمل کردن، انسان را همچون ابزاری در اختیار خداوند زر و زور قرار دادن، سلطه‌پذیر کردن انسان، مقابله با بنیان خانواده، دشمن با اسلام از جمله خصوصیات جنگ فرهنگی آمریکا است.

امام جمعه موقت مشهد به ایستادگی جمهوری اسلامی در برابر این جنگ فرهنگی اشاره کرده و افزود: جمهوری اسلامی ایران این ایستادگی را به جهانیان و انسان‌های دیگر معرفی کرد و به خاطر همین است که دنیای غرب به سمت ایران حمله کرده است.

وی بیان داشت: سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی طبق این شعار خط مبارزه با دشمن مشخص شده است و رهبری درست در آن جایی انگشت گذاشته است که دشمن نیروهایش را در همان نقطه متمرکز کرده و آن جنگ اقتصادی و فرهنگی است.

فرزانه ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب با این نامگذاری تکلیف همه ما را مشخص کرده‌اند و همه مردم به‌ویژه سیاست‌مداران باید بدانند امروز جنگ در کشور ما تلاش برای گسترش فرهنگ اسلامی و تقویت بنیه علمی کشور است نه جنگ برای کسب قدرت و بحرانی معرفی کردن شرایط کشور که البته در این راه از مردم گله‌ای نیست اما خواص و سیاسیون باید این مسئله را درک کنند.

امام جمعه موقت مشهد در پایان گفت: امروز هر کسی ادعای انقلابی بودن و ولایت‌مداری دارد، این هم جنگ و این هم میدان بیاید برای تحقق اقتصاد مقاومتی، گسترش فرهنگ اسلامی و افزایش بنیه علمی کشور تلاش کنید.

انتهای پیام/2202/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول