اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت قزوین:

حرکت در مسیر رهبری پیشرفت کشور را رقم می‌زند

امام جمعه موقت قزوین گفت: حرکت در راستای منویات مقام معظم رهبری که در راهبردهای سال عنوان می‌شود، به پیشرفت کشور منجر خواهد شد.

حرکت در مسیر رهبری پیشرفت کشور را رقم می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی این شهر برگزار شد، با اشاره به نام‌گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: عنوان فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی یک راهبرد است که باید مورد توجه همه مردم و مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: بی‌تردید حرکت در راستای منویات مقام معظم رهبری که در راهبردهای سال عنوان می‌شود، به پیشرفت کشور منجر خواهد شد.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: امروز دشمنان درصدد هستند تا با مسائل اقتصادی به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند و مقام معظم رهبری نیز چند سال است راهبرد اقتصاد را در این زمینه مطرح می‌کنند که باید مورد توجه قرار گیرد.

عابدینی، اقتصاد مقاومتی را راهکار مقابله با تهدیدات دشمن عنوان و خاطرنشان کرد: توجه به اقتصاد مقاومتی با توجه به تهاجم اقتصادی دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران بیش از هر زمان دیگری حس می‌شود و برای عبور از این تحریم‌ها باید اقتصاد مقاومتی را در جامعه اجرا کرد.

وی اضافه کرد: مسئولان نیز باید در این راستا در بازار کنترل و نظارت کافی داشته باشند.

عابدینی تأکید کرد: باید نظارت کافی بر قیمت‌ها در بازار وجود داشته باشد تا سودجویان در این شرایط برای خود سود آفرینی و برای مردم زحمت ایجاد نکنند.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به شهید خلیلی شهید امر به معروف و نهی از منکر، خواستار توجه بیشتر مردم و مسئولان به این فریضه دینی شد و افزود: باید با گسترش امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، اجازه این گونه تعرض‌ها به آمران به معروف را ندهیم.

وی تأکید کرد: احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نیز نیازمند آماده‌سازی زیرساخت‌های آن است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

عابدینی با اشاره به بیداری اسلامی و تحولات منطقه عنوان کرد: توجه مردم کشورهای انقلابی به مسیری که در پیش گرفته‌اند، امری مهم است تا از مسیر انقلاب منحرف نشوند.

امام جمعه موقت قزوین خاطرنشان کرد: 12 فروردین با رأی بیش از 98 درصد مردم به جمهوری اسلامی ایران پرچم اسلام در این کشور برافراشته شد و از این رو 12 فروردین روز مهمی در تاریخ این کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام/2667/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول