اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ارومیه:

رعایت تقوای اقتصادی سعادت جامعه را در پی دارد

امام جمعه ارومیه گفت: رعایت تقوای به خصوص تقوای اقتصادی موفقیت و سعادت جامعه را در پی دارد.

رعایت تقوای اقتصادی سعادت جامعه را در پی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در خطبه اول ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار داشت: نقش تقوا در رشد شخصیت و تکامل شخصیت انسان‌ها موثر بوده و بسیاری از مشکلات امروز جامعه با ترویج و رعایت تقوا حل می‌شود.

وی با اشاره به رفراندم 12 فروردین سال 58، تصریح کرد: ملت ایران با رأی آری دادن به نظام جمهوری اسلامی ایران مسیر الهی و مقدس اسلام را سرلوحه کارهای خود قرار داده است و ما در کشوری زندگی می‌کنیم که تمامی قوانین و مقررات قانون اساسی آن بر پایه دین مبین اسلام بنا نهاده شده است.

قریشی با اشاره به اهمیت اعزام جوانان و آحاد مردم در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنگی کشور، ابراز داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره دوران دفاع مقدس و بازگو کردن جانفشانی و ایثارگری‌های جوانان بسیار ارزشمند بوده و باید این اقدامات ادامه داشته باشد.

خطیب جمعه ارومیه با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با نوروز، تاکید کرد: باید حرمت ایام فاطمیه حفظ شود و از این فرصت برای تبیین شاخصه‌های سبک زندگی فاطمی استفاده شود.

انتهای پیام/61005/ل20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول