اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون صورت گرفت؛

انجام 239 مورد بازرسی از مراکز اقامتی و پذیرایی استان زنجان

مسئول کمیته آمار و اطلاع‌رسانی ستاد هماهنگی خدمات سفر استان زنجان از انجام 239 مورد بازرسی از مراکز اقامتی و پذیرایی استان زنجان از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون خبر داد.

انجام 239 مورد بازرسی از مراکز اقامتی و پذیرایی استان زنجان

غلامرضا نجفلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ستاد هماهنگی خدمات سفر استان زنجان در راستای ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی اقدام به بازرسی از اماکن اقامتی و رستوران‌ها و مراکز پذیرایی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون 239 مورد بازرسی و نظارت توسط ستاد اجرایی خدمات سفر انجام شده است، اضافه کرد: از تعداد مذکور 22 مورد بازرسی از مراکز اقامتی استان به عمل آمده است.

مسئول کمیته آمار و اطلاع‌رسانی ستاد هماهنگی خدمات سفر استان زنجان همچنین از انجام 71 مورد بازرسی از مراکز پذیرایی و بین راهی استان طی مدت مذکور خبر داد و گفت: همچنین از 29 اسفند تاکنون 87 مورد بازرسی از دفاتر خدمات مسافرتی استان صورت گرفته است.

این مسئول انجام 59 مورد بازرسی از کمپ‌ها و مهمان‌سراهای استان را از دیگر اقدامات انجام شده توسط ستاد هماهنگی خدمات سفر استان عنوان کرد و بیان داشت: طی این مدت 13 مورد تذکر، یک مورد اخطار کتبی و 2 مورد تعطیلی مراکز خدماتی نیز در استان انجام شده است.

نجفلو در ادامه آمای از تعداد گردشگران بازدید کرده از اماکن تاریخی و جاذبه‌های طبیعی استان ارائه کرد و گفت: از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون 51 هزار و 570 نفر از اماکن تاریخی و گردشگری استان بازدید کرده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به بازدید 18 هزار و 42 مسافر از گنبد سلطانیه اضافه کرد: در مدت مذکور 12 هزار و 109 نفر نیز از موزه مردان نمکی زنجان بازدید کرده‌اند.

مسئول کمیته آمار و اطلاع‌رسانی ستاد هماهنگی خدمات سفر استان زنجان در ادامه از بازدید 9 هزار و 105 نفر از موزه مردم‌شناسی (رختشویخانه) از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون خبر داد و بیان کرد: در مدت مذکور 7 هزار و 834 نفر نیز از غار کتله‌خور بازدید کرده‌اند.

به گفته نجفلو طی این مدت 4 هزار و 480 گردشگر و مسافر نیز از عمارت دارایی (موزه صنایع‌دستی زنجان) بازدید کرده‌اند.

انتهای پیام/73005/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول